Kvalitetstid med samboern!!

buster

Forumet er livet
Nå har vi akkurat kjørt Julian til svigermor..
Er litt rart, men har bestemt meg for ikke å tenke for mye på han,
han har det jo veldig bra...[:)]

Og konsentrere meg om samboern!!

Skal virkelig kose oss bare vi to i kveld, og sove lenge imorgen!! [;)]

Så dere får ha en fin kveld jenter!! Det skal iallefall jeg!! [;)] 

Har dere fått noe "alenetid"  med deres kjære enda etter fødselen??

Å, så heldig!! Nyt det!

Komplett umulig her, minsten er våken mange ganger hver natt, og tar ikke annet enn puppen! Ikke smokk og ikke flaske. Avhengig ja!

Hehehe... tenker dere skal kose dere ja. Vi skal ha kvalitetstid når Christian er i syden. Får en annet syn på kvalitetstid når de blir eldre. Nå er det ikke noe problem å kose seg når Alexander er hjemme. Han er så liten i forhold til Christian.

Klemmer

vi føler ikke behov for det vi.Maia sover jo hele natten igjennom....

Åj, så deilig da!!!
Her har vi ikke hatt noe kvalitetstid enda....men begge ungene legger seg kl.21 hver kveld da, så vi får jo kvalitetstid i maaaange timer vi da! [;)] 

Og jeg elsker morgoner med smilende unger i senga jeg da....bare å slye seg og stå opp og spise frokost sammen! [:D] sove lenge gjør vi innimellom hver sin gang!

Må kose dere masse nå da!!!!

Nataniel  legges ganske tidlig, sånn i syv halv åtte tiden, og er oppe en gang i løpet av natta for å få mat, så jeg vil vel si at vi er ganske så heldige ja[;)] Vi har masse kvalitetstid sammen vi, og i tilleg har vi TV fri kveld en gang i uka (Kan anbefales) Da går tiden fort da, plutselig er klokka mange, og vi må gå å legge oss

Vi har fått endel alenetid, ja - både en liten tante og to bestemødre som elsker å dulle med han.. og noen onkler.. og bestefedre.. joda, nok av folk som vil ha tid sammen med gullgutten!!

Ikke barnefri...Men mange måter å være kjærster på!!![;)]
Er jo bare fantsien som setter grenser...[8D]

Back
Topp