Kvalitetstid med kommende storesøsken?

Lykke.nr2

Lykkeliten
Mailykke <3
Er det noen som bruker litt ekstra tid sammen med de kommende storesøskene? Eller finner på litt ekstra sammen med dem nå før babyen(e) kommer? Feks badeland, lekeland, turer osv.. :)

Hehe, vi var i København ikke helgen som var, men helgen før. Det ble liksom hennes tur med bading og sånne barbering på båten og familietid, så det var herlig. Ellers har jeg tatt henne litt fri fra barnehagen i det siste, for å være litt ekstra sammen nå den siste tida:)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Vi er sammen med dem på turer osv hver helg. Går ikke så langt nå som jeg vagger rundt, men hver helg er familietid med tur eller noe annet hvis været ikke tillater utetid.

Jeg elsker helger og familietid. Det er viktig for meg at vi tilbringer tid sammen alle sammen å gjør noe som er utelukkende hyggelig og ikke bare plikter osv. :)

Babyen blir vel drasset med på skogstur så fort amming osv er sånn nogenlunde i rute tenker jeg :)

Jepp, det gjør vi! Og mannen legger henne alltid i sengen vår når han skal legge henne, så de sovner sammen i vår seng. Han kjenner veldig på dette han også!
Jeg er så klar for å føde, men ikke klar for å dele kjærligheten til begge:p

Jeg leverer senere i bhg og henter tidlig. Da får vi masse deilig kvalitetstid<3 Hun er en skikkelig pappa-jente, så jeg syntes det er godt å ha henne litt for meg selv;-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg må si at jeg kjenner jo litt på dette med at han snart må dele mammaen sin med noen andre. Og at han kanskje ikke kommer til å synes at det er så kjempeartig til å begynne med når han må dra i barnehagen og lillebror er hjemme sammen med meg. Men det blir nok bare til jeg får overskudd og ikke minst litt rutiner på plass så skal han få være mye hjemme i sommer tenker jeg.

Her prøver vi å bruke mye tid sammen som familie (egentlig hele tiden, men spesielt nå) er ute sammen, går turer osv. I helga var det dårlig vær så da dro vi til badeland og spiste pizza etterpå. Leverer senere i barnehagen og henter tidlig. Å i dag, og innimellom når han har lyst så er han hjemme sammen med meg :)

Ja vi har gjort masse nå etter jul,funnet på noe hver helg og bruker mye tid på film og lek hjemme etter bhg:) familietid som Mikael kaller det,han elsker det:)
Eller har vi vært på hotell tur der vi badet og koste oss,reist å besøkt familien min som bor 54 mil unna osv, akedager med venner osv....

jeg leverer seint og henter tidlig i bhg, koser oss masse:)
Han her er så pappagutt så jeg er veldig spent på å se om han vil dele pappa med lillebror:)hehe

Nei. Da kroppen min har sakt helt stopp og ikke orker noe som helst så blir det desverre lite gøy med mamma. Men hun har gjort annet gøy med farmor og farfar, pappa, trille piken og bestemor og bestefar. Så hun får vært masse ute å lekt og jeg er her for kos, lesing og pusling ;-)

Jeg kjenner litt ekstra på det ja, at det skal bli rart å dele kjærligheten. Men tror litt på den at det ikke blir å dele kjærlighet men å oppleve dobbelt så mye kjærlighet <3

Men når vi finner på ting tar jeg meg i den at vi bare har 5 uker igjen som en familie på 3, snart er vi 4 og vil alltid være det. Og da blir det den mest naturlige tingen i verden plutselig, å alltid være 4 :) :)

Nei. Da kroppen min har sakt helt stopp og ikke orker noe som helst så blir det desverre lite gøy med mamma. Men hun har gjort annet gøy med farmor og farfar, pappa, trille piken og bestemor og bestefar. Så hun får vært masse ute å lekt og jeg er her for kos, lesing og pusling ;-)

Så bra at hun har andre som kan ta henne med ut å gjøre de tingene du ikke klarer! Kjenner jo på det selv at det er tungt til tider :) Så er det mye kvaltitetstid i lesing og pusling! :)

Jeg kjenner litt ekstra på det ja, at det skal bli rart å dele kjærligheten. Men tror litt på den at det ikke blir å dele kjærlighet men å oppleve dobbelt så mye kjærlighet <3

Men når vi finner på ting tar jeg meg i den at vi bare har 5 uker igjen som en familie på 3, snart er vi 4 og vil alltid være det. Og da blir det den mest naturlige tingen i verden plutselig, å alltid være 4 :) :)

Å det var en fin måte å tenke på! At det blir dobbelt med kjærlighet :) Er nok veldig sant det at etter noen uker så blir det nok å være det mest naturlige i verden å være en familie på 4 :)

Back
Topp