Kvaliteten på billigtestene..

Silvermist

Betatt av forumet
Hva er deres erfaring med kvaliteten på billigtestene?
Jeg testet positivt for 10 dager siden med billigstrimmel, og har tatt en annehverdag bare for gøy siden jeg likevel har hatt de liggende. I dag, så vare det en pennestrek(!) på testen når jeg åpnet den, og testen ble utrolig svak. Svakere enn den var når jeg testet positivt. Jeg har ikke hatt noen blødninger eller smerter som skal tilsi at jeg har mistet, men synes nå det er rart likevel. Jeg er 5+1, så det bør jo være mye hcg i urinen. Nå lurer jeg på om jeg må kjøpe en clearblu med ukeindikator for sikkerhetsskyld....

De billigtestene jeg har brukt har bare blitt sterkere. Jeg testet hver dag til ca 10 dager etter første positive test. Hadde kjøpt en cbd med ukesindikator for å være helt sikker. Du må også prøve å ikke overanalysere og deppe over denne testen. Du har ikke hatt blødninger eller smerter så mest sannsynlig er det bare noe feil med testen:-D

Jeg har jo prøvd MANGE billigtester annen hver dag og de har blitt sterkere for hver dag.. Men det kan ikkebare være den ene testen i pakken som er ødelagt da? Siden det var en strek fra før.. eller misforstod jeg kanskje;/

Det var en blå kulepennstrek ved siden av teststreken... Prøver med en digital for sikkerhetsskyld tror jeg!

Back
Topp