Kvalifisert?

Trekløveret <3

Forumet er livet
Jeg sluttet på pillen for 4år siden. Vi har vel ikke gått sånn alvorlig inn for å prøve, skjer det så skjer det som samboeren min sa.. Men det har jo igrunnen ikke vært reelt pga min manglende syklus, noe jeg fremdeles har.. Har vært til gyn, der fikk jeg perlutex, og når jeg kom tilbake på sjekk hadde jeg hatt noen 2dg blødninger, så da trodde han at jeg var begynt å komme i rute igjen.. noe som tydeligvis ikke var tilfelle.. Så jeg har nå heller begynt med øreakupunktur/fotsoneterapi! Det vet jeg vel iløpet av neste uke om har hjulpet..! *spent* (etter normal syklus på 28dg skal jeg liksom få besøk av tr den15...!)
 
Kvalifiserer jeg til å være litt på dette forumet også?[:D][8|]
 
Det virker som du absolutt er kvalisfisert...
 
Her venter jeg selv mensen i begynnelsen av neste uke eller i helga....
 
Lykke til med prøvinga
 
Takk! Lykke til du også![:D]  Skulle ønske ALLE her inne kunne få spiren til å sitte snart... forferdelig triste enkelte meldinger...[:(]
 
Ja desverre er det mange triste skjebner her, men det er utrolig mye positivitet her å... og det er utrolig godt... Det er alltid litt støtte å få
 
Heisann
 
Kjenner meg igjen. Det er fire år siden jeg og sluttet på pillene. I løpet av disse årene har det vært måneder mer skikkelig prøving- sex hele tiden, pote under rompen og bena til værs, men andre perioder har vi ikke tenkt på det. Pga av flere fødsler i vennegjengen den siste tiden har det begynt å "rive" mer og mer i mine eggledere og.
 
Lykke til til deg. Håper at en spire kan feste seg og gro hos oss begge.
 
 
 
ORIGINAL: Solå

Heisann

Kjenner meg igjen. Det er fire år siden jeg og sluttet på pillene. I løpet av disse årene har det vært måneder mer skikkelig prøving- sex hele tiden, pote under rompen og bena til værs, men andre perioder har vi ikke tenkt på det. Pga av flere fødsler i vennegjengen den siste tiden har det begynt å "rive" mer og mer i mine eggledere og.

Lykke til til deg. Håper at en spire kan feste seg og gro hos oss begge.


 
Ja, er nok meget like vi da!! Føler alle rundt meg skal ha eller har barn! Er igrunnen veldig rart også, ettersom det ALLTID har vært jeg som ville ha barn, helt fra ungdomskolen omtrent! (ikke reelt da, men ønsket!) Nå sitter jeg her uten barn, mens alle mine venner som ikke skulle ha barn eller ville vente lenge pga karriere og sånn..de har fått!
 
Nei, håper det fikser seg snart for oss også! Lykke til! Vi får holde hverandre oppdatert![:D]
 
Skal se om det ikke blir to nye vestlendinger på nyåret [:D]
 
Back
Topp