x1x*Ammeliten*
Gift med forumet
ORIGINAL: Maelle
ORIGINAL: GuttasMamma!
de kan faktisk ikke tvinge folk til å føde vaginalt[;)]
Nei, men de KAN nekte å utføre KS på deg.. Og det er jo det samme som å tvinge noen til å føde vaginalt..
da er det bare å ta ett annet sykehus.Er ikke noe problem å få ks om du virkelig vil altså.Uansett hvor feil det er.Er jo mange som finner på ting for å slippe å føde vaginalt.Idiotisk,men sånn er det.
Nei det er ikke så enkelt- her f.eks har en ikke mulighet til å velge å dra til et annet sykehus pga avstander/beliggenhet.. Kansje det fungerer om en bor midt i Oslo-gryta..
Ellers syns jeg enkelte av de andre uttalelsene dine er ganske provoserende, men det får vi ta i en annen tråd..
bodd midt i oslogryta og tatt ks jeg også,er fortsatt fritt sykehusvalg[:)]Bor langt unna oslogryta nå og har enda fritt sykehusvalg[:)]
Hvilke uttalelser er provoserende?Er bare sannheten.
Ja en kan I TEORIEN velge fritt hvilket sykehus en vil.. Men i PRAKSIS er det umulig å gjennom føre for mange.. Jeg vet jo og at jeg KAN velge, men det hjelper jo ikke når jeg ikke har mulighet til å dra noe annet sted..
De uttalelsene er det jeg har uthevet lenger opp [8|]
Og nei, ingen kan tvinge noen til å føde vaginalt- men ingen kan tvinge noen til å utføre et KS heller..
okey,men selvom ikke du kommerr deg til andre sykehus betyr det jo ikke at du ikke kan.
Er umoralskt å juge til seg keisersnitt men mange gjør det.Det er bare ett faktum.
Ser ikke hva som er provoserende med det jeg har skrevet enda jeg da men.