Kvalen er Tilbake.....

Dorothy_1

Gift med forumet
Jeg har hatt en del brekninger og spydd ca 3 ganger til nå I svangerskapet.
Såh gikk det flere dager og formen var på topp, Men plutselig begynte brekningene og kvalmen og komme tilbake..... [:'(]
Er dette normalt??????[8|]
Synes også at en del av Gravid symtomene har forsvunnet, Kan dette være fordi Jeg er såpass langt på vei, Eller at det er noe galt??????
Da vi var på førstegangs kontroll den 13. Des. Var det fullt liv der..... [:D]

Det er helt normalt! Vet ikke hvor mange ganger jeg har trodd at kvalmen har gitt seg, så har den kommet tilbake etter noen dager! Kommer nok ann på formen, hvor sliten man er, hormoner osv..

Er nok normalt.. Og så lenge du er kvalm har du jo et godt tegn på at det er liv i magen da!
Var veldig kvalm de første 4-5 mnd av svangerskapet, og det kan faktisk hende enda at jeg må kaste opp.. Heldigvis ikke så ofte, men i blandt!
Så det kommer og går litt!

Sorry, måtte bare le litt, på nordnorsk sier vi kval om hval, så nå leste jeg at "hvalen er tilbake!!"

hehe [:D] [:D] [:D]

Men fra spøk til alvor, det er nok helt normalt. Jeg var ikke så veldig kvalm til å begynne med, så veldig kvalm og så ikke kvalm og så kvalm igjen...

Og ja, innimellom følte jeg meg ikke kvalm i det hele tatt, og mente alle symptomene hadde forsvunnet.
Mye som skjer med kroppen, det er sikkert og visst. Alt er sikkert helt fint. Lykke til.

hehe.. sier kval om hval her også [;)]
leste akkurat det samme som deg [8D]

Seriøst, jeg blir til tider kvalm ennå, jeg.. men for min del så gav den verste kvalmen seg rundt uke 17-18..

Halloen....
Jah, Er også fra Nord.
Merka etterpå at det var en glemt bokstav, Men da var det allerede skrevet..... [:D]

Back
Topp