Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Noen som har erfaringer med det? ca 150x150 med 8 stoler. Er det praktisk? Har sett meg ut ett som jeg har så lyst på, men er usikker på om det kanskje er bedre med et avlangt ett, men finner ikke noe jeg liker der... [8|]
Aner ikke om det er praktisk, men synes det er veldig stilig[:D]
Kunne tenkt meg det selv også hvis det bare hadde passa inn...
Tror faktisk det er mer praktisk til 8 personer med 1,5*1,5 enn 2*1 som vi har (hvertfall når det sitter fast i veggen[8D]).
Også må det jo være mer sosialt når alle sitter nærmere hverandre, hvis du skjønner hva jeg mener[:)]
Jeg har sånt bord...og er veeeeeeldig fornøyd... Syns det er mye koseligere å sitte 8 stk rundt et sånt bord, enn på et langbord....for ved et kvadratisk bord så kan alle se alle og alle kan prate med alle...jeg er storfornøyd :) :)
Vi har kvadratisk spisebord, 150*150 ca,og 8 stoler rundt. Det er litt høyere enn vanlig da, som et barbord på en måte. Men jeg ELSKER det bordet altså! Er kjempestilig![:D]