Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har kastet opp siden jeg var 3 uker.. ekstrem kvalme og oppkast. Jeg er 15 uker idag faktisk <3 hva gjør man ikke får babyen sinFlere enn meg som fortsatt sliter med kvalme og oppkast ?
Har kasta opp hver dag siden uke 6.. Dvs. OVER TI UKER ! Er så lei![]()
Ja, sliter fortsatt med kvalme, men kaster ikke opp så mye lenger. Jeg går med sea-band hele tiden (sover med dem også). Sjekket sv.skapskortet mitt fra forrige gang og der står det at jeg fortsatt var kvalm i uke 20. Fastlegen min siser at svangerskapskvalme skal gå over til uke 21, så om jeg fortsatt er kvalm etter det så skal de undersøke meg mere.. Jeg har vært sinnsykt mye dårligere denne gangen enn i de to andre graviditetene mine. Jeg er 16 + 4 i dag.
kaster ikke opp lengre og kvalmen er stort sett borteer 16+1
![]()
Jeg klarer dessverre ikke å tenke så positivt lenger.. Alle sa :"det går over etter ca 12 uker. Hold ut!.."Jeg har kastet opp siden jeg var 3 uker.. ekstrem kvalme og oppkast. Jeg er 15 uker idag faktisk <3 hva gjør man ikke får babyen sintar mine plager positivt
prøv det det fungerer bra for meg
Sent from my GT-I9300 using BV Forum
Samme her.. Håper det gir seg snart!Jeg kaster opp ca en gang om dagen, men sliter også med dårlig matlyst.... Lite som frister når jeg åpner kjøleskapet......
der har du en postiv holdning daJeg klarer dessverre ikke å tenke så positivt lenger.. Alle sa :"det går over etter ca 12 uker. Hold ut!.."
Men nå er jeg straks 17 uker på vei, og formen er ikke noe bedre. Trøster meg med at jeg får verdens beste belønning til sommeren!![]()