Kvaaalm...

InLoveAndIHateIt

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Kvalmen har helt klart sniket seg på meg. Å nå er jeg dårlig 24/7.. Kaster opp vær morran. Å føler meg ikke særlig digg. Har null matlyst, vil helst bare sove å føler meg aldri opplagt..

Må disse ukene gå fort, for dette tar virkelig på kjenner jeg..

Føler med deg:( har faktisk min første sykedag idag. Føler meg sååå elendig konstant kvalm. Begynner å bli vanskelig å skjule for de rundt.

Jeg har også blitt tatt av kvalmen. Burde lese til eksamen, jeg ligger å sover og kjæresten mater meg med salte kjeks så jeg skal få i meg noe. Ikke kastet opp i dag.

Det er forferdelig når det står på :( jeg vet ikke hvordan jeg skal holde ut hele denne tia..

sliter med samma greia selv... :-( konstant sykt kvalm, spyr og klarer ikke stå skikkelig oppreist. leverte inn sykemelding for en uke på jobb, og da lurge flere kollegaer på hva som gikk av meg... omgangsyke sa jeg, men kan jo ikke skjule meg bak omgangsyken neste uke også? er 7 uker på vei, og teller ned på dagene, men skjønner ikke hvordan jeg skal klare å holde ut å gå på jobb eller holde det skjult videre :-( har bare kontrakt ut juni, så må nesten jobbe litt for å få fortsette :-(

Back
Topp