Kvaaaalm :-(

*mamma07og09*

Glad i forumet
Er det flere som sliter veldig?

Jeg brekker meg gjennom hele dagen og kjenner dette begynner tære veldig på. Både humør og glede over svangerskapet daler :-( jeg er så klart glad over dette, men så leeeei av og være kvalm hele tiden!

Ja jeg brekker meg flere ganger i løpet av dagen, mest pga lukter og at det gjør kvalmen verre.. Kommer ikke opp, men er veldig slitsomt å være kvalm hele dagen og er ikke lett å finne noe å spise :-/

Har du prøvd Sea Band? Mange har god effekt av det :) Og ingefær!

Føler med deg!! Sliter som bare det selv! Jeg har vært kvalm 24/7 i 14 dager nå og forventer å være kvalm i 6-12 uker til :( Egentlig ikke noe som hjelper, dette er #3 og jeg har ikke funnet noen "kur" for meg selv :( Vanskelig å være glad og gravid!

Sliter selv... Uansett hva jeg prøver som jeg synes hjelper litt den ene dagen, blir jeg kvalm av neste dag... Ikke lett å klare seg gjennom en arbeidsdag akkurat nå.... Jeg MÅ sitte i sofaen en time før jobb, drikke melk og spise en ristet brødskive, det hjelper litt... Ellers har jeg veldig lyst på noe syrlig... Kjøpte masse Kiwi og klementiner, men endte opp med å bli kvalm av det etterhvert også....

Back
Topp