Kvaaaalm :(

epla25

Forelsket i forumet
Skjønner ingenting, jeg har ikke vært plaget med kvalme i de to andre svangerskapene mine, men nå har jeg vært kvalm i en uke.... :( er så dårlig, ligger stort sett på sofaen eller i senga, mat kan jeg se langt etter. Får pakka i meg en banan eller en yoghurt på det meste...
Trodde liksom ikke jeg var en som ble kvalm når jeg er gravid, men så feil kan man ta!

Nå håper jeg bare det går over - fort!
*stønn*

2 små + spire <3

Kjedelig!:/ Håpe d går fort over! Kanskje du vente tvillinga?:)

<3 Gutt født okt.2012, ny baby på vei m termin 20.mars! <3

Jeg var heller ikke kvalm sist, men nå blir det bare værre og værre, våknet med intens kvalme i dag tidlig :P

Jeg begynte også å lure på om det kunne være flere inni der, men har vært på UL, og det var bare en ;)

Jeg var på apoteket og kjøpte Sea Band. Helt genialt! Kjenner ikke kvalmen, kanskje bare litt uggenhet i ny og ne. Prøvd det? :)

Jeg har sånne bånd , men kan ikke bruke dem her vi er nå . Alt for mye familie og venner rundt oss og ingen skal få vite det enda . Men de funker :)

Skravler med fineste Ungmor90 og sukkersnusk <3

Kjedelig!:/ Håpe d går fort over! Kanskje du vente tvillinga?:)

<3 Gutt født okt.2012, ny baby på vei m termin 20.mars! <3

Ja du skal tro vi har vært inne på tanken, men har ei venninne som er gravid med nr 3 og hun har det likt som meg og venter bare 1. :) så jeg satser på 1 om gangen hvertfall ;)

2 små + spire <3

Jeg var på apoteket og kjøpte Sea Band. Helt genialt! Kjenner ikke kvalmen, kanskje bare litt uggenhet i ny og ne. Prøvd det? :)

Nei sånne har jeg ikke prøvd, kanskje jeg må suse på apoteket i morgen og ordne det, gjør alt for å slippe å være kvalm. :-/
Takk for tipset! :)

2 små + spire <3

Nei sånne har jeg ikke prøvd, kanskje jeg må suse på apoteket i morgen og ordne det, gjør alt for å slippe å være kvalm. :-/
Takk for tipset! :)

2 små + spire <3

Gjør det :) Det beste er at man ikke kjenner at man har de på, det bare... hjelper :)

Back
Topp