Kvaaaalm!!!

LLR4

Blir kjent med forumet
Noen andre som sliter med kvalme og oppkast? Jeg ligger rett ut, holder ikke ut kvalmen. Tenker å sykmelde meg i morgen, kan ikke jobbe i denne formen:(

noen som har det like ille? Tips til mat eller noe som gjør det bedre?
Har fått afipran av legen og bruker akupressur armebånd..

Hvordan holder man ut dette i flere uker om alt går bra???

Sniker her fra januar :-) jeg har vært kvalm siden uke 6 og er forsatt kvalm når jeg er i uke 10 så du får bare ta en dag om gangen. God bedring :-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Noen andre som sliter med kvalme og oppkast? Jeg ligger rett ut, holder ikke ut kvalmen. Tenker å sykmelde meg i morgen, kan ikke jobbe i denne formen:(

noen som har det like ille? Tips til mat eller noe som gjør det bedre?
Har fått afipran av legen og bruker akupressur armebånd..

Hvordan holder man ut dette i flere uker om alt går bra???
Må bare holde ut. Jeg kastet opp hver dag frem til desember sist. hun er født på termin 10april. Sluttet å kaste opp da jeg ble 60% sykemeldt 6 desember.

Jeg har også begynt å merke kvalmen en del i går og i dag.. Men har heldigvis ikke kasta opp enda (er ikke noen oppkast-fan, så holder meg lengst mulig med det, så langt det går!)
Fant ut i dag at pære hjelper litt på kvalmen :) Ønsker deg lykke til og god bedring, håper du blir bedre snart!!

Huff og uff! Prøver å ta en dag om gangen. Dagen blir bare vannvittig laaang..

Jeg var mye kvalm sist, spiste gulrot for å holde kvalmen unna :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Bruker akupressur armbånd, spiser ofte og syrlig/salt mat hjelper litt her. Jeg haaaater å være kvalm. Masse frisk luft hjelper også litt. Slipper morgenkvalmen om jeg sover lenge nok, men får det igjen på ettermiddagen... Sist gikk det over rundt uke ti, så håper det samme nå.

Jeg måtte ta postafen i dag. Må kjøre en time til hytta etter jobb i dag, og bare bussen var nok av en utfordring i morges. Den har ikke tatt vekk all kvalmen, men ihvertfall er det verste over. Er vanvittig trøtt nå da, men det er bedre enn å være kvalm.

I tillegg har jeg sea band på meg fra jeg står opp til jeg legger meg, spiser kjeks før jeg står opp, nipper til vann, prøver å spise lite men ofte osv. Håper det ikke blir særlig verre enn dette fremover.

Vel.. jeg lå på sykehuset i 4 mnd sist svangerskap. Pluss jeg var 100% sykmeldt fra start-slutt. Beste rådet er å spise litt, kaste opp og spise litt til. Det funket litt hvertfall. Tørre ting, salt chips, kjeks.. osv :)

Lykke til, det er verdt det ;)

Jeg er sm og ligger eller sitter i ro. Kaster ikke opp...enda. Kvalmen er best rett etter jeg har spist. Fikk afipran sist men det funket ikke i det hele tatt! Har bestilt time til akupunktur i morgen.

<3 sønn nov 07 og ny spire på vei <3

Har du prøvd akupunktur før mot kvalme? Vurderer det selv.. Kan ikke du fortelle om du merker effekt av det?:)

Er ikke veldig kvalm, men går og kjenner på følelsen så å si hele dagen. Har ennå ikke kastet opp, men forventer egentlig det skjer en dag nå snart :(

Back
Topp