kvaaaaalm :(

mariann85

Blir kjent med forumet
E d nokken her inne som he nokken gode råd mot kvalem ?? He hatt kvalme som he blitt kurert av seaband å ingefær te heilt til ej passerte uke 13. No e ej omtrent sengeliggende å brekke mej av alt ej putta i munnen :(:(:(

Jeg pleier å spise tørre ting som knekkebrød eller kjeks hvis jeg er kvalm. Så drikker jeg litt vanlig cola, det syntes jeg også hjelper mot kvalme, selv om jeg egentlig ikke liker cola til vanlig ;)

Prøv å spis ofte og lite :) Det hjelper på meg, og spis gjerne litt før du er skikkelig sulten.. Blir jeg veldig sulten, blir jeg kvalm og alt kommer opp igjen.. Jeg spiser lite om kvelden, for ellers kaster jeg opp som bare det.. Spiser frukt og friske ting på kvelden :)  

Ligg i ro og spis litt og ofte. Prøv å få noen til å skaffe deg de tingene du kunne ha lyst på sånn at du får i deg noe. Fikk anbefalt litt vanlig cola av jordmora, og det hjelper litt.

Hvis du har hatt god effekt av sea band tror jeg du ville fått veldig bra effekt av akupunktur. Da kan de sette nål i de punktene og det virker bedre en presset fra armbåndene. Dessuten finnes det flere punkter som hjelper hvis virkningen av de punktene har gitt seg. :) Det gjorde ihvertfall at jeg har fått det litt bedre. Men jeg er fortsatt sengeliggende mye av dagen. Men slipper å kaste opp lenger ihvertfall.

Jeg er også fortsatt kvalm og har endel hodepine. Har ikke funnet så mye så hjelper bortsett fra ritz kjeks og mye søvn.. Så følger med her ;)

Back
Topp