Kvaaaaalm!!

Maanestråle

Gift med forumet
Er ikke fem uker en gang men spyr som en tulling allerede... Sist gang var jeg ikke kvalm en gang! Rart det er så store forskjeller... Noen tips??

Uffda!

Tips? Jeg brukte ingefærkapsler i forrige sv.skap, det fungerte ganske godt faktisk.

Huff misunner deg ikke, regner med min slår til for fullt snart (siden jeg har hatt det i alle mine svangerskap). Eneste som har funket for meg er akupunktur.

Sist gang, så var det bare "morsomt" de få gangene jeg kjente meg kvalm.
Har vært kvalm hele formiddagen i dag og svimmel.
Måtte legge meg ned på gulvet og sove litt når jeg var på jobb i dag, jeg var helt utslitt.
Heldigvis var det ingen som kom og oppdaget min lille høneblund på kontoret

Jeg er også veldig kvalm, og vann gjør det faktisk verre. Alle har sagt til meg at jeg må drikke vann.. 
Var kvalm i starten av forrige svangerskap også, men langt i fra så mye som nå.. 

Skal ta meg en tur på Kiwi senere og kjøpe eplejuice og Farris.. Det skal jeg prøve på. 

Jeg er redd jeg kommer til å legge på meg allerede nå, ettersom jeg må spise omtrent hele tiden for å unngå sultfølelsen. Med sult kommer nemlig kvalme. Men har heldigvis ikke spydd ennå, blir bare utrolig uvel og skjelven.

Farris og eplemos, ikke spis deg mett, heller ikke være sulten. Spis det som frister. Kjeks regulerer magen. Salt så du ikke bli dehydrert. Har det samme problemet :)

Back
Topp