kvaaaaaaaaalm!

Laura

Glad i forumet
ååårh, nå begynner jeg virkelig å bli klein her!
Tvinger i meg mat fordi jeg vet jeg bare blir verre om jeg ikke spiser.
Hvor er det dere kjøper dissa armbånda?

Har vært å kjøpt i dag og blir gøy å se ;-)
De selger de på apotekene :-)
Vitus selger de for 159 kr 

De selger vel de armbåndene på alle apoteker.
Gi beskjed om det funker, da skal jeg også kjøpe meg :)

Jeg også er blitt skikkelig kvalm!!! Jeg er avhengig av Pepsi Max men har ikke rørt den på nesten 2 dager... DA er jeg kvalm, hehe.. jeg skal kjøpe armbånd i dag! ;)

Så flott. Da skal jeg kjøpe meg det til uka om jeg er like ille/værre :)
Håper det funker så bra som noen andre her inne skriver :D

Funket ikke på meg...

Så langt har det funket greit, har vært et par episoder der jeg har brekt meg i dag men forhold te de andre dagene har jeg låge rett ut fra 15-16 tiden. Høyre hånda klemmer den mer på en venstre og er litt ubehagelig men heller det en intens kvalme.

Sist svangerskap spydde jeg før jeg tok test te den dagen jeg reiste inn å ble satt i gang. Heller det for da kommer det opp så er en ferdig te neste runde ;-) 

Jeg er veldig opp og ned.... ille først på morgenen, men blir litt bedre når jeg får i meg noe. Marie kjeks og vann er ofte det første jeg får ned. 
Kan ikke bli sulten, tørst eller for mett da blir jeg skikkelig dårlig. Føler at jeg må småspise noe ferskt hele dagen. Er så så trøtt når jeg kommer hjem etter jobben, ettermiddagen er bare trøtthet og kvalme. Er litt bedre hvis jeg får lagt meg en liten stund når jeg kommer hjem. 
Håper dette ikke varer alt for lenge...... 

Huff, vet hvordan du har det. Er kvalm døgnet rundt her! Første jeg gjør når jeg vokner og første jeg gjør før jeg sovner er å kaste opp! Skal til legen i dag, håper han kan hjelpe meg med å dempe kvalmen. Å disse armbåndene, funker IKKE på meg! Altså ingenting funker...

Anbefaler ingefær. Enten tabletter, te eller frisk ingefær i vann.

Evt vann med sitrondråper.

Back
Topp