kvaaaaaaaaaaaaaaalm...sukk

sol vil bli mamma

Gift med forumet
skal liksom prøve å rydde litt men...er så kvaalm atte..så tar det litt rolig her..
noen råd mot kvalme?

og hvor tid begynte dere å merke kvalme..jeg har ikm den 14...så er en stund til testing ennå..

Jeg er 5+3 på vei i dag, og er enda ikke kvalm.
Så det er jo bare så forskjellig!
Var litt sånn psykisk kvalm før IKM husker jeg [:D]

mmm..ja...er nok veldig forskjeligt ..

Er bikka uke 6 jeg,å er ca null kvalm[;)] litt i bølger nå og da, men slettes ikke plagsomt.

Personlig tror jeg det er mest psykisk så tidlig[;)] Så prøv å tenk på noe annet, og vent med testing en stund til[:)]

Eller Cola og lakris!

jeg ble ikke kvalm før jeg var 9 uker på veg med de forrige.. men ingen er like[;)]
har prøvd det meste, men er ikke noe som har virket mot kvalmen hos meg[&:]

Det som funker mot kvalmen her, er kaldt vann, og salt lakris. Ifa, pingvinlakris osv[:D]

Jeg har bare vært kvalm to dager hittil. I dag er av dem[8D] Grusomt.. Men jeg har ingen råd dessverre[:'(]

Jeg ble ikke kvalm før 5+6 sist omtrent, da begynte det og jeg spøy hver dag frem til uke 16, hehe! Da var det eneste som hjalp at jeg fikk spydd og at jeg aldri var stappmett, eller kjempesulten. verst når jeg var sulten egentlig.

Er nok psykisk, ja.

Er 6+2 idag, og er småkvalm til tider. Værtfall når det er en stund siden jeg har spist. Passe på blodsukkeret.

ORIGINAL: TapperDenPyseteDama

Er nok psykisk, ja.

Er 6+2 idag, og er småkvalm til tider. Værtfall når det er en stund siden jeg har spist. Passe på blodsukkeret.

Har du også sukkersyke, eller tenker du sånn generelt på blodsukkeret? :)

Har desverre ingen råd. har aldri vert kvalm når jeg har vert gravid jeg[:D]
Bank i bordet..... ligger sikkert å spyr i morra[:D][:D]

ORIGINAL: Mamii 25

ORIGINAL: TapperDenPyseteDama

Er nok psykisk, ja.

Har du også sukkersyke, eller tenker du sånn generelt på blodsukkeret? :)

Har ikke det, men blir kvalm når jeg har lavt blodsukker

Kanskje du ville være mindre kvalm om du lot være å henge på terminforum før du tester positivt hver eneste måned, og prøver å la være å tenke på graviditet for EN GANGS SKYLD??? Bare et lite forslag herfra....

ORIGINAL: Snuppeduppe

Kanskje du ville være mindre kvalm om du lot være å henge på terminforum før du tester positivt hver eneste måned, og prøver å la være å tenke på graviditet for EN GANGS SKYLD??? Bare et lite forslag herfra....

???????????????????????????????????????????????????????????
og ellers har du det bra???en dårlig dag idag??????

Javel? Noe du vet som kanskje ikke vi andre vet? [:-]

Ikke bry deg, satser på at du reagerer allergisk snart[8D]

De kommentarene du har kommet med her og på FS kunne du spart deg for!

ORIGINAL: Sol vil bli mamma

skal liksom prøve å rydde litt men...er så kvaalm atte..så tar det litt rolig her..
noen råd mot kvalme?

og hvor tid begynte dere å merke kvalme..jeg har ikm den 14...så er en stund til testing ennå..

jeg er ikke kvalm selv enda men har hørt at Sea Band akupressurarmbånd skal ha hjulpet mange[:)]

ORIGINAL: Siljemor88

Jeg har bare vært kvalm to dager hittil. I dag er av dem[8D] Grusomt.. Men jeg har ingen råd dessverre[:'(]

uff føler med deg[:'(]. Håper det går fort over[:)]

Sea Band akupressurarmbånd

Jeg har begynt å bli kvalm, og fikk låne sånne bånd av sjefen min. D hjalp henne de første mnd, så nå sa hun at jeg kunne få låne dem til jeg ikke trengte mer. De hjalp faktisk i dag. men får se om de hjelper videre[:)]

ORIGINAL: Sol vil bli mamma

???????????????????????????????????????????????????????????
og ellers har du det bra???en dårlig dag idag??????

Back
Topp