Kva vogn har dåke?

LALA84

Betatt av forumet
Trenge litt inspirasjon!

Nokon som vil dele bilder og erfaringar til ei som er lost i den store barnevognjungelen? [:D]

Har disse to:

[:D]

Simovogna er helt super!! Elsker Babytravel bangkok trilla, synes den er veldig bra[:)]

Disse har vi.

[>:] hvor ble bidene av????

Uansett... vi har en carena free og en carena easy. Bruker stort sett easyen nå. Skal jeg på en litt lengre trilletur tar jeg free vogna.

Vi har en Brio kombivogn som ble brukt som dypvogn og nå som barnehagevogn. Den har gode dempere, er god å trille (selv på det fantastiske snøføret vi hadde i vinter[:'(]), men er ganske tung og stor.

Nå har vi Emmaljunga Scooter 2.0 og jeg elsker den!
http://www.barnevognguiden.no/emmaljunga/emmaljunga-scooter-20.html

ORIGINAL: linnine

Simovogna er helt super!! Elsker Babytravel bangkok trilla, synes den er veldig bra[:)]

Kjem du til å bruke simovogna vidare? Eller bruker du kun trilla no?

Vi har emmaljunga edge duo og er forsåvidt fornøyd med den, MEN skulle jeg valgt vogn i dag hadde jeg valgt en mye lettere vogn og kanskje ikke fullt så stor!

Ellers har vi silvercross dazzle trille[:)] Fornøyd så langt med den, men har ikke fått brukt den så mye ennå[;)]

ORIGINAL: LALA84

Kjem du til å bruke simovogna vidare? Eller bruker du kun trilla no?

Kommer til å bruke simovogna ja, trilla er kun til shopping og småturer[:D]
Lillemann har fortsatt plass i bagdelen på simovogna, men har tatt ut bagen og bruker sportsdelen nå i varmen[:)] På vinterføre er jo simo'en helt super, god og lun[:)]

Hwer en Simo kombi som skal være barnehagevogn når den tid kommer.

Og så min elskede OTH

Og så har jeg en nett liten Quinny Zapp til bilstolen, og senere som bytrille.

Bruker fortsatt bag vogn vi [:D]

Menne, bare å gå inn på en butikk å spørre om hjelp..
Skal du høre på alle de forskjellige vognene og hvilken som er best blir du gal :P

Vi har simo kombi, knall, lun vogn med bra demping! Syns den blir litt tett og varm på sommeren, så vi har en quinny freestyle i tillegg. Det er en trehjuling, og har ikke på langt nær så god demping som simo, men den er luftigere og lett å trille på asfalt. Kommer til å bruke simo'en i vinter igjen.

Her er ett bilde av vår Kjære vogn, med meg 3 dager etter fødsel ja...

Men, ihvertfall.. Vognen heter Odder, og kommer fra Danmark,liggemål 97cm lang, så vi hadde en Lift inni de første månedene, som bare kan løftes ut, akkurat som en bagg. Den brukte vi inne når hun skulle sove på dagen,så den var suuper, for den ble hun jo kjent med, puttet den faktisk i sengen hennes også, så hun sov faktisk Alltid i den i starten når jeg tenker meg om, så hun var nok trygg ja.. [:)]

Isåfall, siden vognen er så stor, så kan den brukes helt opp til 2-3 års alderen. Nå er snuppen vår 72 lang og 8 mnd, og hun stoor trives i vognen, det er ett sitte innlegg i, altså ett vippebrett, så hun kan sitte i den, også har vi seler til, så hun ikke faller ut. Det beste er jo at det er en ordentlig madrass i, så hun skader jo ikke rygg eller noe når hun er i den, og når hun sover, legges den jo Helt ned. Hun sover ute hverdag, så den er perfekt. ANBEFALES!!
Og det Aller beste med den, den kan slåes HELT ned, blir bare noen cm i høyden, og det er super enkelt, altså Hele stellet, og baggen, så blir under 20 cm. [:)]
Om ikke Odder, så har Simo også sånne store vogner.

Også tenkte vi å kjøpe OTH Urban Jungel, men ikke før til våren, og det er bare for å ha den som ekstra når vi bare skal gå korte turer, hun ikke skal sove, for ellers bruker vi barnevognen våres neste år også.

HA[:D] trodde du var gravid jeg, og skulle ha vogn, ikke at du var medlem på demsember09 [:D] jeje... [;)]

Har disse to:

Steike du har god smak!
   -For begge disse vognene har vi og! [:D][:D]

Hehe trudde du eg var gravid? Neida, fekk ein gutt 1 januar, så har slengt ut noken innlegg av og til men er ikkje så kjempeaktiv! [;)] Har ei simovogn, men er på jakt etter ny vogn og var interessert i å sjå kva vogner dåke hadde! :)

Tusen takk for svar alle sammen, men er fritt for å¨visa fleire bilder! [:D]

ORIGINAL: Førstegangs19

Har disse to:

Steike du har god smak!
  -For begge disse vognene har vi og! [:D][:D]

Oh yes[:D] Bare det beste og fineste er godt nok[;)]

Har Emmaljunga nitro city, OTH og en Quinny zapp

Emmaljungaen blir vel sovevogn i bhg etterhvert, OTH'n elsker jeg nesten like mye osm min familie, og zapp'en er grei å slenge bilstoeln oppå når vi er på superkorte turer. Den har vært storebror sin vogn når vi har trengt vogn til han også, men er litt dumt at ryggen ikke kan legges ned på den.
Jepp, har vogndilla, og har også hatt en Simo duo. HAr funnet ut at jo lettere ei vogn er, jo høyrer scorer den hos meg altås!!!

Back
Topp