Her er ett bilde av vår Kjære vogn, med meg 3 dager etter fødsel ja...
Men, ihvertfall.. Vognen heter Odder, og kommer fra Danmark,liggemål 97cm lang, så vi hadde en Lift inni de første månedene, som bare kan løftes ut, akkurat som en bagg. Den brukte vi inne når hun skulle sove på dagen,så den var suuper, for den ble hun jo kjent med, puttet den faktisk i sengen hennes også, så hun sov faktisk Alltid i den i starten når jeg tenker meg om, så hun var nok trygg ja.. [:)]
Isåfall, siden vognen er så stor, så kan den brukes helt opp til 2-3 års alderen. Nå er snuppen vår 72 lang og 8 mnd, og hun stoor trives i vognen, det er ett sitte innlegg i, altså ett vippebrett, så hun kan sitte i den, også har vi seler til, så hun ikke faller ut. Det beste er jo at det er en ordentlig madrass i, så hun skader jo ikke rygg eller noe når hun er i den, og når hun sover, legges den jo Helt ned. Hun sover ute hverdag, så den er perfekt. ANBEFALES!!
Og det Aller beste med den, den kan slåes HELT ned, blir bare noen cm i høyden, og det er super enkelt, altså Hele stellet, og baggen, så blir under 20 cm. [:)]
Om ikke Odder, så har Simo også sånne store vogner.
Også tenkte vi å kjøpe OTH Urban Jungel, men ikke før til våren, og det er bare for å ha den som ekstra når vi bare skal gå korte turer, hun ikke skal sove, for ellers bruker vi barnevognen våres neste år også.