kva var dette for noko?

sorciere_

Forumet er livet
VIP
Hadde nettopp.... Uhm... Kriblende muskel "krampe" i magen...? Det var absolutt ikkje luft, var på ein heilt anna måte. Nesten som når muskler dirrer etter intens trening, men då eg tok meg på magen kjente eg ingenting i hånda, sjølv om det fremdeles var der? :p Har aldri hatt noko slikt før, og det var på ingen måte vondt ;) men eg lurer jo på kva i alle dager? ;p

sorciere_ skrev:
Hadde nettopp.... Uhm... Kriblende muskel "krampe" i magen...? Det var absolutt ikkje luft, var på ein heilt anna måte. Nesten som når muskler dirrer etter intens trening, men då eg tok meg på magen kjente eg ingenting i hånda, sjølv om det fremdeles var der? :p Har aldri hatt noko slikt før, og det var på ingen måte vondt ;) men eg lurer jo på kva i alle dager? ;p

kynner?

Det kan hende ;p men veldig annerledes enn kynnera eg har hatt før isåfall ;p Kynnera eg har hatt før har berre gjort magen knallhard :p aldri hatt innvending vibrering ;p

Jeg hadde det forrige uke.. Akkurat som du forklarer, men jeg tenkte det bare med en vanlig "leamus" som det heter..? Men aner ikke! Hehe.. 

fredrikke89 skrev:
Jeg hadde det forrige uke.. Akkurat som du forklarer, men jeg tenkte det bare med en vanlig "leamus" som det heter..? Men aner ikke! Hehe.. 

Jeg har hatt masse "leamus" for et par uker siden nederst i magen. kan minne om tidlige spark, men var ikke samme følelse som forrige gang med bobler.. Dessuten er det alt for tidlig.
Meeeen jeg kleder meg helt vannvittig til jeg kjenner det på ordentlig første gang=)

Var ikkje klarover at ein kunne ha det i magen, faktisk ;P Og at eg ikkje ville kjent det i handa, slik ein f.eks gjer når ein har leamus i auget eller andre plassar:P

Men når du seier det, så kunne det minna litt om småsprelling som i begynnelsen. Men då måtte det vert 8 stk der som sparka kvar sin veg ;P hehe;)   Så ja, det kan beskrives litt som 8 småfisk som sprella i magen:P Haha:D

jeg hadde det før dagen, sånn skikkelig dylt, men det var det og jeg begynte å hylflire... Og sambo trodde jeg var gal. Han trodde meg ikke i det hele tatt! *irr*

hadde det sånn mange mager i går. var akkurat som det dirra,og ei bobla sparkk. Sånn hadde jeg det i fjor på samme tia, så er temmelig sikker at den lille røre på seg. Og at jeg kjenner det svakt. Gleder meg til det blir fastere spar og ofte! :emoticon

Eg er ganske så sikker på at det ikkje er spark, altså.... Så har eg isåfall ein eksepsjonelt sterk baby i magen min, som ingen andre sin kan måle seg med. For så tydelig er det nok umulig å kjenne det så tidlig gitt:P

livmora vokser og strekker seg...

Back
Topp