Kva var det beste med fødselen?

En tråd i 'Mars 2018' startet av Moderator Linda, 3 Sep 2018.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Og kvifor? :)

2. Aicelain Elsker forumet Marsboerne 20 18 Oktoberlykke 2019

Det beste var uten tvil å få babyen trygt til verden, 12 dager på overtid. Jeg jobber i helsevesenet selv og da vet man desverre alt som kanskje kan gå galt :oops: så var så redd de siste stunden for å miste han i siste liten. Så var glad for at alt var bra med han :)

3. LilleLunsj Flørter med forumet Marsboerne 20 18

Å få henne trygt i armene mine, og følelsen når hele babyen kommer ut og all smerte bare opphører helt plutselig!

• Liker Liker x 1
  4. harikkepeil Glad i forumet Marsboerne 20 18

Det beste var fra 4-8 cm, gikk så bra og jeg var så flink!

5. Babynrto Forumet er livet Marsboerne 20 18 Febbisbebbis'18

Å få han opp på brystet [emoji173]️ og at den gikk fort og greit. 1 time fra 3-10 cm.

6. Skvirevippen Forumet er livet Marsboerne 20 18

Alt :p
    Sånn utenom det å få endelig se han og holde han som trumfer alt, så var det beste å kjenne at kroppen fiksa alt, hodet tok en pause og kroppen gikk på autopilot :)

Det beste i etterkant var når jeg ble sydd og lå å kjente på den lille kroppen, så kjente jeg plutselig føttene hans og hælene... og der var de, de som hadde sklidd i siden på meg de siste månedene det var liksom der det gikk opp for meg at nå var han her :p

7. CornflakeGirl Glad i forumet ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ Febbisbebbis'18

Når pressriene kom og jeg visste akkurat hva jeg skulle gjøre og når. Og følelsen av å ha sønnen min på brystet :)

Del denne siden