Kva var det beste med fødselen?

  • Trådstarter Moderator Linda
  • Opprettet
Det beste var uten tvil å få babyen trygt til verden, 12 dager på overtid. Jeg jobber i helsevesenet selv og da vet man desverre alt som kanskje kan gå galt :oops: så var så redd de siste stunden for å miste han i siste liten. Så var glad for at alt var bra med han :)
 
Det beste var fra 4-8 cm, gikk så bra og jeg var så flink!
 
Å få han opp på brystet [emoji173]️ og at den gikk fort og greit. 1 time fra 3-10 cm.
 
Alt :p
Sånn utenom det å få endelig se han og holde han som trumfer alt, så var det beste å kjenne at kroppen fiksa alt, hodet tok en pause og kroppen gikk på autopilot :)

Det beste i etterkant var når jeg ble sydd og lå å kjente på den lille kroppen, så kjente jeg plutselig føttene hans og hælene... og der var de, de som hadde sklidd i siden på meg de siste månedene det var liksom der det gikk opp for meg at nå var han her :p
 
Når pressriene kom og jeg visste akkurat hva jeg skulle gjøre og når. Og følelsen av å ha sønnen min på brystet :)
 
Sett borti ifra at jeg hadde sterk fødselsangst (som jeg prøvde hardt å skjule for all wykehuspetsonell) så var vel det beste med fødselen at det ikke ble noen komplikasjoner og at vesla var frisk.
 
Back
Topp