Kva type plagg syns du var best til den nyfødde?

Nei det er ikkje så viktig. Men les og at eg sliter med og finne strømpebukse som ikkje er for stramme. Eg har ein baby som er langt over gjenomsnittet i str.

Jeg har også en baby som erlangt over gjennomsnittet. Kjøper strømpebukser med bred strikk. Har noen veldig gode krabbestrømpebukser og noen i tynn ull fra reflex :)
 
Omslagsbody og bukse uten føtter :)
 
Vet ikke hva det heter, men sånne drakter som har korte ermer og korte bein. Litt løsere enn body. Sommerbaby;) likte også omslagsbody og bukse.
 
Likte best ullbodyene vi hadde fra Name it:) Vanlige bodyer, ikke omslags, for så lenge de er er i ull er de veldig greie å dra over hodet og omslagsbodyer har så mange knapper;-)
 
Utelukkende ull! Her ble favoritten raskt nøstebarn og tre år senere bruker vi tøy fra nøstebarn alle sammen :)
 
Kort fortalt: klær som er lette å ta av og på en sårbar liten kropp uten kontroll. Omslagsbodyer, omslagsjakker, joggebukser, sparkedress med knapper på skuldrene, luer uten knyting under haken. Søte små kjoler hadde jeg aldri kjøpt til en nyfødt, min lille gutt hatet å få tredd plagg over hodet, så alt av bodyer og gensere som gikk over hodet ble lagt for hat.
 
En ting jeg kan si er at omsalgsbodyer er verden verste dritt når man har nyfødt! Kan ikke brukes før de er ihvertfall 2-3 mnd! Folk sier det er lettere å sånt, HALLO!! Er jo tusen ganger mer tungvindt å ta på og babyene hater det xD
 
En ting jeg kan si er at omsalgsbodyer er verden verste dritt når man har nyfødt! Kan ikke brukes før de er ihvertfall 2-3 mnd! Folk sier det er lettere å sånt, HALLO!! Er jo tusen ganger mer tungvindt å ta på og babyene hater det xD
Sååå enig med deg! Her var det hat for alle tre!
 
En ting jeg kan si er at omsalgsbodyer er verden verste dritt når man har nyfødt! Kan ikke brukes før de er ihvertfall 2-3 mnd! Folk sier det er lettere å sånt, HALLO!! Er jo tusen ganger mer tungvindt å ta på og babyene hater det xD
Hva er tusen ganger mer tungvint med omslagsbody på nyfødt? Vi hadde ingen problem med de og synes de var de letteste plaggene å ta på :) han her var litt mindre enn gjennomsnittet også.
 
Hva er tusen ganger mer tungvint med omslagsbody på nyfødt? Vi hadde ingen problem med de og synes de var de letteste plaggene å ta på :) han her var litt mindre enn gjennomsnittet også.
Enig. Brukte kun det da vanlige bodyer ble herk.

Legg ut bodyen, baby oppå, kle på. Superenkelt :p
 
Body og longs med føtter
 
Back
Topp