Kva type plagg syns du var best til den nyfødde?

Body og joggebukse. Brukte mye Body og strømpebukse til dei eldste. Men ser liksom litt mer kledd ut med joggebukse vs strømpebukse. Så er minsten så tykk at det er vansklig og finne strømpebukse som er vid nokk uten og ver for lang.

Er det så viktig at en nyfødt ser kledd it da? Sokker på baby detter jo bare av o_O
 
Er det så viktig at en nyfødt ser kledd it da? Sokker på baby detter jo bare av o_O
Kommer an på babyen og sokkene det. Vi kunne ikke bruke strømpebukse eller bukse med fot på vår baby, ble helt feil passform. Brukte bukse og sokker, og sokkene falt aldri av.
 
Definitivt omslagsbodyer, og myke løstsittende bukser. Plagg med hette viste seg å være helt meningsløst ;)
 
Omslagsbodyer, tynn ull med bambus innerst og hjemmestrikk
 
Uten tvil omslagsbody! Ikke noe særlig å dra utbæsja bodyer over hodet :p
 
Er det så viktig at en nyfødt ser kledd it da? Sokker på baby detter jo bare av o_O


Tja, det er jo hyggelig at ungen ser litt "fin" ut! Er man hjemme og slenger er det ikke så farlig (høy joggebuksefaktor på alle hjemme hos oss), men skal man ut, eller får besøk synes i alle fall jeg at det er alright å stort sett kle seg "ordentlig"
 
Tja, det er jo hyggelig at ungen ser litt "fin" ut! Er man hjemme og slenger er det ikke så farlig (høy joggebuksefaktor på alle hjemme hos oss), men skal man ut, eller får besøk synes i alle fall jeg at det er alright å stort sett kle seg "ordentlig"

Delte meninger :) jeg liker at set er praktisk :)
 
Ull!! Omslagsbody og strømpebukse. Heldresser i ull eller fleece er også en stor favoritt her i huset!
 
Body og strømpebukse.
Min var en veldig varm baby så kunne ikke ha så mye klær på han før han begynte å svette.
Og siden da så går han kun i stillongs og t-skjorte..
 
Delte meninger :) jeg liker at set er praktisk :)

?
Der er praktisk talt INGEN forskjell på strømpebukse vs jobbebukse når det kommer til praktisk (bortsett fra at man må ha sokker)
Fint liten forskjell på strømpebukse og en myk "vanlig" bukse (merk MYK!) også.
Hvordan det "tar seg ut": milevis forskjell
 
?
Der er praktisk talt INGEN forskjell på strømpebukse vs jobbebukse når det kommer til praktisk (bortsett fra at man må ha sokker)
Fint liten forskjell på strømpebukse og en myk "vanlig" bukse (merk MYK!) også.
Hvordan det "tar seg ut": milevis forskjell

Det er vanvittig stor forskjell spør du meg. Jeg har aldri, noen gang opplevd at sokker på baby er praktisk. Og jeg har så fine barn at de ikke trenger klær for å se bra ut :)

Så jo, vi har delte meninger.
 
Vanlige bodyer som tetter i halsen (hater de ekle omslagsbodyene), og gammeldagse sparkebukser med fot.
 
Back
Topp