Kva type plagg syns du var best til den nyfødde?

Omslagsbodyer!

Skriver under på den. Var det ultimate. Især for gubben som var så nervøs for å skade babyen, når han tok i ham. (De er jo såååå små, når de er nyfødte...) :D
 
Vi syntes det var så enkelt med pysj med glid. Så mye mindre styr å ta av og på. Men omslagsbody var veldig greit og
 
Omslagsbody og pysj med glidelås hele veien :)
 
Omslagsbody og strømpebukse i bomull.
 
Omslagsbodyer og strømpebukser/tights+sokker.
 
Omslagsbody, helt genialt :)
 
Body og strømbebukse. :) Omslag den første tiden, og ull om det er noe annet enn varm sommer. :)
 
Omslagsbody i bomull inne og heldresser i ull ute, både innerst og ytterst :) Og sånne ullfleecedresser.
 
Heldrakt med fot (pysjer feks) syns de er så enkle å ha på samt myke og strammer ikke. Og godt å slippe og miste sokker.

Ellers digger jeg stoffet i eb lindex newbie omslagsbody jeg fikk, og genialt at den har dobbelstørrelse.
 
Skriver under på den. Var det ultimate. Især for gubben som var så nervøs for å skade babyen, når han tok i ham. (De er jo såååå små, når de er nyfødte...) :D

Gubben her var grunnen til at omslagsbodyene ble lagt bort :p vi hadde bare noen få, og jeg så ingen grunn til å kneppe opp alt, var jo lett å få dem over hodet. Mannen forstod aldri at han bare kunne bruke dem som en vanlig body, så han åpnet alt, og klarte aldri å lære seg å lukke dem igjen :D
 
Body og bukser uten bein eller heldresser/pysj uten fot. Gjerne ull.
 
Omslagsbody og strømpebukse
 
Back
Topp