Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

ORIGINAL: Kefirånde
Vaffeljern er jo et must [;)] Ellers er vannkoker kjekt å ha, med mindre en har induksjonsovn(halleluja!) og det samme gjelder brødrister og håndmikser.
Ellers så har jeg sett at det er kommet en ny type vekkerklokke med energi-lys som vekker deg. Aner ikke hva det koster, men det ønsker jeg meg
ORIGINAL: Novembergull
Vaffeljern er jo et must [;)] Ellers er vannkoker kjekt å ha, med mindre en har induksjonsovn(halleluja!) og det samme gjelder brødrister og håndmikser.
Ellers så har jeg sett at det er kommet en ny type vekkerklokke med energi-lys som vekker deg. Aner ikke hva det koster, men det ønsker jeg meg
Sånn høres utrolig kjekt ut!
ORIGINAL: Huldermamma
...av småelektronikk? Asso f.eks. brødristar, vannkokar, vaffeljern, o.l. til kjøkkenet? Ka e "must-haves"? Har eit gavekort på 400 kr eg ska bruke imorra, men veit liksom ikkje ka eg bør kjøpe. Har berre toastjern (av alle ting) endå.....