Kva treng ein...

Hulder

Forumet er livet
August 2018
Vårspirene 2021
...av småelektronikk? Asso f.eks. brødristar, vannkokar, vaffeljern, o.l. til kjøkkenet? Ka e "must-haves"? Har eit gavekort på 400 kr eg ska bruke imorra, men veit liksom ikkje ka eg bør kjøpe. Har berre toastjern (av alle ting) endå.....

vannkoker, blender, vaffeljern[:)]

Vannkoker!!!!!

Vannkoker er et must her iallefall, så er sambo glad i brødristern, er greit når man har litt tørt brød[;)]

Vaffeljern er jo et must [;)] Ellers er vannkoker kjekt å ha, med mindre en har induksjonsovn(halleluja!) og det samme gjelder brødrister og håndmikser.

Ellers så har jeg sett at det er kommet en ny type vekkerklokke med energi-lys som vekker deg. Aner ikke hva det koster, men det ønsker jeg meg

Vannkoker definitivt viktigst. Og kaffetrakter hvis du drikker det eller har gjester en gang i mellom [;)]

ORIGINAL: Kefirånde

Vaffeljern er jo et must [;)] Ellers er vannkoker kjekt å ha, med mindre en har induksjonsovn(halleluja!) og det samme gjelder brødrister og håndmikser.

Ellers så har jeg sett at det er kommet en ny type vekkerklokke med energi-lys som vekker deg. Aner ikke hva det koster, men det ønsker jeg meg

Sånn høres utrolig kjekt ut!

ORIGINAL: Kougra

Vannkoker hadde definitivt vært førsteprioritet.

ORIGINAL: Novembergull

Sånn høres utrolig kjekt ut!

Høyrest no ein smule brutalt ut spør du meg, å våkne til eit lys midt i ansiktet har eg ikkje so god erfaring med [&:]

Her hadde det gått dårlig uten vannkoker og brødrister. Utenom det bruker vi mye stavmixeren(som har visp og 'kuttebox' til)

ville også gått for vannkoker. en god en!

ORIGINAL: Huldermamma

...av småelektronikk? Asso f.eks. brødristar, vannkokar, vaffeljern, o.l. til kjøkkenet? Ka e "must-haves"? Har eit gavekort på 400 kr eg ska bruke imorra, men veit liksom ikkje ka eg bør kjøpe. Har berre toastjern (av alle ting) endå.....

vaffeljern nå som du har en liten en, smootie mixer er greit å ha. (fin erstatning til godis for de små, kan lage smootie og legge det oppi sånne ispinne former og fryse is til småen som ikke inneholder sukker eller kunstige tilsetnings stoffer) Stavmixer med "nøttekverner" og visp er greit. Brødrister blir brkt en liten periode også blir den stablet vekk. Skjer hvertfall i dette huset.

Den har jeg sååå lyst på! Tror den koster sånn 1200kr eller noe.. [:o][:D] Den lager jo fugle kvitring eller rennende vann lyder vis du ønsker det også![:D]

vannkoker, vaffeljern og mixer

vannkoker og mikrobølgeovn[;)]

Back
Topp