Kva tar han meg for?

sorciere_

Forumet er livet
VIP
Ingenting, absolutt ingenting tilseier at eg ikkje har tenkt til å ta opp babygullet når han våkner og skriker.. men seriøst, når han ser hodet mitt dukke opp og seier "eit lite øyeblikk, så skal du få mat...".. så hiver eg av meg den upraktiske tskjorta... Og han? Han hyler som ein stukken gris.. blodig fornærma fordi han kan sjå meg, uten å bli tatt opp..

Aldri i heile ditt liv kjære venn, har mamma latt deg ligge aleine lenger enn det tar å komme seg frå a til b! Eg kjem med ein gong du gir tegn til å vere våken.. Kan du ikkje stole på at eg ikkje har tenkt til å begynne med å la deg skrike heller? Tskjorta skulle av fordi DU skulle få mat, vennen! Det er liksom ingenting å bli lei seg for? Og du var ikkje SÅ svolten, for du var mest opptatt av å smile til meg ;) skyldfølelse fordi du kunne tru noko så vondt om meg, så du måtte le litt for å vere så hysterisk?:P

...og sånn går no dagane ;)

Haha :D du skjønner vel at du bruker for lang tid?? Du skulle forutsett at han snart ville våkne, og tatt av deg tskjorten på forhånd! Vil neste gå så langt som å si at du er en dårlig mor.. makan!

:D

Haha ;) Ja, hadde eg vert ein anelse rutinert burde eg begynt å kle av meg idet eg hørte ein lyd frå babycallen.. slik ei skikkelig mor ville gjort :)

Ha hs ha. Her springes det til rommet mens skjorte kastet rundt omkring. Han her er også nemlig ikke helt sikker på at han kan stole på meg. :)

Røsket av klærne mens du løp i trappa :D

Var jo det eg skulle gjort. Skjønner at eg må ta dette på mi eiga kappe :p men litt tålmodighet hadde vert fint ;)

Da har du lært til neste gang ;)

Aldri meir ;);)

Og eg legger aldri n ned for å ta malt på smokken.. har prøvd det, og då skriker han: mamma, du eg den verste mora av alle dårlige mødre!!

Hihi, Nora kjefter mer enn hun griner :p

Malten er så langt unna når en trenger den. Sikkert derfor jeg glemmer den.

De er kravstore disse barna. ;)

Håper du har lært til neste gang nå da :) Hvis ikke er det mulig jeg må gå videre med dette altså! ;)

Herremin for noen utålmodige barn dere har ;) Her rekker jeg å kle av meg, legge meg til rette og finne frem en bok før han hyler :p

Håper du har lært til neste gang nå da :) Hvis ikke er det mulig jeg må gå videre med dette altså! ;)
Haha :P neste gong skal han ikkje måtte vente.. skal ei heller forflytte meg frå a til b.. skal frå no av vente ved senga hans, i tilfelle han våkner :p

Haha :p neste gong skal han ikkje måtte vente.. skal ei heller forflytte meg frå a til b.. skal frå no av vente ved senga hans, i tilfelle han våkner :p

Tror nok det er det beste ja ;)

Back
Topp