Kva står på babyen si ynskjeliste til jul?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Linda
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Linda

Guest
De får sikkert førespurnader frå venar og familie om kva babyen ynskjer seg til jul. Kva svarer de då? Og kva kjøper de sjølve til babyen, dersom de tenkjer å kjøpe? :-)

Vi har kjøpt en fotrangle og en baby-badering. Det holder til hu lilla fra oss. Blir sikkert noen klær og ev sengetøy i gave fra besteforeldrene. Vi har jo det meste etter storebror :)

Penger til bæretøy og bilstol nr 2, ullklær, babygym og gode fotposer. Av oss får hun heller gave etter jul, så ser vi hva behovet er da.

sengetøy til sprinkelseng, usbl medlemskap, har arvet masse klær og leker så det er ikke på ønskelisten...

Ønsker klær og sengetøy samt leker han, tror ikke han trenger mer.
Han skal få Barnevognskilt av oss for jeg er sær og vil ha grønt og matchende storesøster sitt

Ingenting:)
Om de vil gi noe blir det bare symbolisk - og da har vi sakt at vi begynner å samle duplo og evnt andre leker:) Kansje litt prinsesse kjoler og dill fra tantene og det er bare kos men alle vet vi egentlig har alt:)

Er egentlig ikke så mye vi ønsker oss siden vi allerede har fått klær frem til hun er ett år liksom (om ikke lenger)og alt av barneutstyr ellers så blir så dumt å få ting vi ikke får brukt:/ Har fått så utrolig mye til fødsel og baby shower:)

Last edited:
Ullklær i litt større størrelser.

Leker og bøker (eventyrbøker, nattahistorier etc, på norsk og farens språk)

Sprinkelseng og dyne + sengetøy.

Bestikk og bolle, kopp.

Foodprosessor til å lage barnemat.

Vi har også fått masse, men folk spør stadig hva han "ønsker seg" til jul, så jeg prøver å komme med noen forslag :)

Er ikke så mye vi ønsker oss egentlig. Vi får babygym av bestemor og bestefar hvertfall. Og et stort og fint Leketeppe med flotte farger av mormor. Så har jeg kjøpt sånne figurer til å henge på babygym/vogn/bilstol osv på tilbud på jollyroom som ho får fra oss. Ellers har ho jo fått det ho trenger allerede :)

Vi tenkte å ønske oss tallerkner og skjeer og smokker og flasker :) Og ulltøy og myggnett til vogna.

Back
Topp