kva skjer i helga då jenter????

Neri83

Forelsket i forumet
eg har altso arbeidshelg igjen....
men først so skal min kjære mann ta meg med på date!!! lille jenta våra er hos fille tanta si og skal kose seg der i helga.. 

I dag skal vi bare slappe av på sofaen etter at barna er lagt :) Spise god mat og se på tv.
I morra har lillebror dåpsfest, koret jeg dirigerer skal synge på en høstmesse og jeg og noen venninner skal kose oss med taco og rødvin før vi skal på bygdefest/konsert med DDE. Blir nok livlig :)
Søndag skal jeg og ei venninne med barn ut på tur i skogen hvis det er fint vær.
Kos deg masse på date og med jobbehelg!

jinta85 skrev:
I dag skal vi bare slappe av på sofaen etter at barna er lagt :) Spise god mat og se på tv.
I morra har lillebror dåpsfest, koret jeg dirigerer skal synge på en høstmesse og jeg og noen venninner skal kose oss med taco og rødvin før vi skal på bygdefest/konsert med DDE. Blir nok livlig :)
Søndag skal jeg og ei venninne med barn ut på tur i skogen hvis det er fint vær.
Kos deg masse på date og med jobbehelg!

oj, høyrast ut til at du får ei travel... men kjekke helg!
kva slags kor er det du dirigere?

familiekveld as usual - hjemmelaga pizza foran tv'n.. så leggetid for kråkungen, gullrekka for de voksne :)
Er sykemeldt over helga, så her blir det bare avslapping og forpleining av stive nakkemuskler :)

Siden jeg bor 20 mil unna kjentfolk så blir det vel å finne på et eller annet sammen med ungene da:P
Gå tur i skogen eller noe sånt.

I dag er det gullrekka og Idol på tv. Skulle hatt et glass vin også, men antibiotika setter en stopper for det..

I morgen drar mini og jeg for å besøke tanten og onkelen min i Porsgrunn, mulig vi overnatter der.
På søndag skal vi til foreldrene til kjæresten min i Moss, og til Svinesund for å gjøre unna månedshandelen.

Blir litt reising i helgen, med andre ord..

Edit: Etter å ha googlet Doxylin og alkohol ser det ut til at jeg kan ta et glass vin hvis jeg vil :D
Men nå vet jeg ikke om jeg vil lenger da.. Er det ikke typisk :p

Dollface skrev:
familiekveld as usual - hjemmelaga pizza foran tv'n.. så leggetid for kråkungen, gullrekka for de voksne :)
Er sykemeldt over helga, så her blir det bare avslapping og forpleining av stive nakkemuskler :)

huff, ikkje bra... har du nokon gode råd mot nakken??? slite sjølv for tida, det føles ut so eg har eit belte rundt panna og nedover kjeven mot nakken... 

FancyPants skrev:
I dag er det gullrekka og Idol på tv. Skulle hatt et glass vin også, men antibiotika setter en stopper for det..

I morgen drar mini og jeg for å besøke tanten og onkelen min i Porsgrunn, mulig vi overnatter der.
På søndag skal vi til foreldrene til kjæresten min i Moss, og til Svinesund for å gjøre unna månedshandelen.

misunner deg svinesund altso, elller er det oppskrytt?

I kveld får jeg besøk av et par venninner, så vi skal vel skravle en del :P
I morgen skal storebror til tanta si, og overnatte der, mens jeg og samboeren min + lillemor skal til et vennepar som har fått seg ny leilighet :)

Søndag skal vi hente storebror, og regner med det blir en skogtur :D

Neri83 skrev:

Dollface skrev:

huff, ikkje bra... har du nokon gode råd mot nakken??? slite sjølv for tida, det føles ut so eg har eit belte rundt panna og nedover kjeven mot nakken... 

http://www.dagbladet.no/2011/10/20/tema/klikk/helse/sykdom/18696513/

for meg var det dessverre for sent, så jeg har vært hos kiropraktor.. men var så låst at jeg ble enda verre av første behandlingen der.. så da ble jeg sykemeldt noen dager og knasker paracet og voltaren.. :)
Merker litt bedring i dag heldigvis, så er nok fit for fight til uka igjen :)

Det blir nok en ganske stille og rolig helg. Merker ikke så mye til at det er helg, en gang. Har vært sykemeldt en uke på grunn av lungebetennelse, og er det en uke til, så jeg har helg hele tida om dagen...

Dollface skrev:

Neri83 skrev:

Dollface skrev:

http://www.dagbladet.no/2011/10/20/tema/klikk/helse/sykdom/18696513/

for meg var det dessverre for sent, så jeg har vært hos kiropraktor.. men var så låst at jeg ble enda verre av første behandlingen der.. så da ble jeg sykemeldt noen dager og knasker paracet og voltaren.. :)
Merker litt bedring i dag heldigvis, så er nok fit for fight til uka igjen :)

eg går til kiropraktor annakvar veke, so eg får smøre meg med tålmod til han kjem atte frå USA. 
men eg er ikkje vant til å nakken skal slå seg so vrang. eg blir faktisk ganske so satt ut, trøtt og føle meg ikkje i form. 

Her satser vi på å bruke helga på føden ;) (Tviler på at jeg får viljen min da...)

Neri83 skrev:

FancyPants skrev:

Jeg syns ikke det er oppskrytt:)
Vi sparer utrolig mye på å reise dit en gang i måneden iallefall. Vi snuser begge to, og i Sverige får vi kjøpt snus til 20 kr boksen.  Tipper en boks koster ca 85 kr i butikken her i Norge. det vil si at jeg med mitt forbruk sparer rundt 850 kr pr mnd ved å handle i Sverige.
Kjæresten min sikkert det dobbelte!
Endel matvarer er også billigere, også fyller vi opp bensintanken.

Gamle Svinesund er ikke noe særlig, men Nordby kjøpesenter er jo veldig flott da:)

Kittekat skrev:
Det blir nok en ganske stille og rolig helg. Merker ikke så mye til at det er helg, en gang. Har vært sykemeldt en uke på grunn av lungebetennelse, og er det en uke til, så jeg har helg hele tida om dagen...

stakkars, det er søren meg ikkje godt... du får krype under dyna og forlange at nokon varta deg opp.

FancyPants skrev:

Neri83 skrev:

FancyPants skrev:

Vi sparer utrolig mye på å reise dit en gang i måneden iallefall. Vi snuser begge to, og i Sverige får vi kjøpt snus til 20 kr boksen.  Tipper en boks koster ca 85 kr i butikken her i Norge. det vil si at jeg med mitt forbruk sparer rundt 850 kr pr mnd ved å handle i Sverige.

Gamle Svinesund er ikke noe særlig, men Nordby kjøpesenter er jo veldig flott da:)

oj, det var prisforskjell..
no verken røyke vi el snusa.. men eg er hekta på cola zero, kordan er brus prisane?

Andre gang skrev:
Her satser vi på å bruke helga på føden ;) (Tviler på at jeg får viljen min da...)

hehe, krysser fingrane for deg..
du får bruke alle kjærringrådene so finnast.

Neri83 skrev:

FancyPants skrev:

Neri83 skrev:

FancyPants skrev:

oj, det var prisforskjell..
no verken røyke vi el snusa.. men eg er hekta på cola zero, kordan er brus prisane?

Tenk så mye penger dere sparer på å ikke gjøre det da! ;)

Brusprisene er de samme som i Norge faktisk, ikke stort å spare på det. Med mindre du vanligvis kjøper bokser her hjemme da, for boksbrus er billigere i Sverige.

Neri83 skrev:

Andre gang skrev:

hehe, krysser fingrane for deg..
du får bruke alle kjærringrådene so finnast.

Takk takk. Har egentlig ikke sånn ekstrem hastverk, men kjenner kroppen jobber mye så har iallefall et lite håp :)

Back
Topp