Kva skal dåke i ferien?

Ranveig!

Forumet er livet
Aprillykke 2016
(Berre oversjå tråden om det har vore femten tusen liknande dei siste dagane...)

Er så nysgjerrig av meg...

Her blir det leilighetsjakt og flytting, pakking og vasking sidan dei som har kjøpt huset vårt skal overta 1. august. Har ingen konkrete planar om å reise vekk med ungane i sommar, men eg skal besøke kjæresten min oppe i nord ei drøy veke. I fjor reiste vi på spontantur til Oslo med ungane, det KAN jo hende det blir noko slikt i år og, må sjå litt korleis alt blir med flytting og sånn.

Korleis er dine planar?

vi har campingvogn, så blir nok der vi ferierer. skal i 2 bryllup og 1 utdrikningslag i sommer så har ikke tid eller råd til de store sprella ;)

Mini og jeg har vært noen dager i Gøteborg allerede, så blir det vel noen småturer for å besøke familie og dra til Sommarland i Bø, tenker jeg.
Også skal jeg til Sydney, Australia i et par uker når mini er hos faren sin:)

Ellers skal jeg forberede meg til neste års studieår, så jeg slipper å stresse sånn når skolen starter igjen;)

aaaner ikke...blir småturer her og der(dagsturer) isåfall...men datteren min er på ferie nå da, på camping med tante,farmor og kusina så hu koser seg iallefall..

på denne dagen i fjor dro vi til Kroatia...*sukk og savn*

Ikke så mye. Er fult sykemeldt så begrenser seg for sprell vi kan gjøre. 
Men blir i alle fall noe på hytta og så tar vi oss et par dager i båten. 

Og så skal vi til Oslo i aug i bryllup hvor jeg skal være toastmaster :) 

Her har vi allerede unnagjort en uke i Danmark, der legoland var høydepunktet

Nå er det en ukes jobbing, før de to siste ukene tas. Da blir det noen småturer på hytta i Grimstad. Ellers burde huset males, men det blir ikke før ungene er i barnehagen igjen. Ser for meg tre små hjelpere med malerkoster.

Back
Topp