kva skal barnet heite ?????

Mammas drøm

Blir kjent med forumet
i jula begynte eg og forloveden å summe litt kring namn på nurket vårt[:)] da e endå 3 mnd te nurket kjem, men syns da e greitt å ha komme ned til 2-3 gute- og jentenamn før den tid so vert forhåpentlegvis "jobben" litt lettare enn om me ska begynne på den store "namnejakta" mens eg befinn meg i den verste ammetåka.....

me har tre gutar frå før so heite Håvard, Eirik og Theodor, og smake no litt på Ludvik, Isak eller Jonathan viss da verte ein gut til [:)]  viss da verte jente ha eg veldig lyst å kalle ho Nikoline itte mamma`n min, hadde det namnet klart dei første gangane eg gjekk gravid òg, men da passa likso ikkje på nåken ao gutane [;)] 

pappa`n seie at eg har meir greie på dette med namn enn han, men eg vil ikkje bestemme dette åleine - da e jo babyen vår [:D]

kva syns de om namneforslaga ????? 

Av guttenavnene liker jeg Isak best [:)]

Nikoline passer godt til guttenavnene [:)]
Eventuelt Oline, Line, Nikita? Nei, vet ikke jeg.. Men liker Nikoline!

Jonathan og Nikoline var fine navn syns jeg..[:)]

Ludvik er fint[:D] De to andre guttenavna er litt for populære for meg[:)]

Koselig med oppkalling hvis det blir jente[;)]

Er egentlig ikke for denne type oppkalling, men hva med Nikolai hvis det blir gutt?

Ludvik er òg mitt ønske, oppkalt itte bestaste onkelen min [:D] men sambo må isofall venne seg meir til det namnet..... men eg likar godt dei andre namna òg, so kan vere at sambo lyt få ha siste ordet viss da verte gut sidan eg nesten har lagt ned veto når det gjeld jentenamn[:D]

Me har allereie ein go`gut i familien so heiter Nikolai so der var me for seint ute, men Nikoline ha eg reservert i 16 år so føle litt på at me må bruke da viss da vert ei jente. heldigvis lika sambo òg jentenamn-forslaget mitt so trukje eg treng bruke tid på å overtaling der... [;)] kanskje skuldast da at han e ganske sikker på at da verte ein gut ?!?! [8|]

Nikoline skal vi ha om det blir jente - sååååå fint!!!
Liker Ludvik !!! Har dere tenkt på Ulrik ?? Digger det navnet også !!

Fine forslag alle sammen syntes jeg! Ta det dere helst vil ha[:D][:D]

Back
Topp