Kva prevesjon bruker dere??

surk

Elsker forumet
Oktoberskatter 2014
Lurer på ka dere bruker. muligens eg ikkje har alle forslaga her.. tok dei eg kom på [:)][:)]
Sjølv bruka eg minipille no, men lurer på å få satt inn sprila!!

jeg bruker minipillen cerazette og er veldig fornøyd[:D]

jeg trykket spiral, har ikke fåptt satt den inn enda så foreløpig er det kondom, men skal ha hormonspiral, må bare få time til gyn først

Bruker cerazette... Er ganske misfornøyd med blødninger etter hver [:@] Håper det avtar snart [8D]

Hormonspiral [:D]

Ingenting enda, bortsett fra "hopp av i svingen" [:-]

Men satser på og få satt inn kobberspiral eller hormonspiral ved neste gyn us. [;)]

Ingenting [8D]

P ring her[;)] ganske fornøyd med den[:D]

P-sprøta her, veldig fornøyd, p-pillene glemmer jeg å ta, og legen ville ikke gi meg spiral, for hun mente at det var dumt å sette inn en spiral som kunne sitte 5 år, og den ble tatt ut etter 2 år, hvis jeg skulle ha flere barn. Noe jeg ikke har planer om. Eller det vil si ikke gravid flere ganger.

ORIGINAL: BabyGullet89

P ring her[;)] ganske fornøyd med den[:D]

Sign [:)]

Har tatt Cerazette i tre dager nå. Skal sette inn spiral i mars... forhåpentligvis. 

[8|][8|][8|]Ingenting[8|][8|][8|]

Jeg bruker hormonspiral, og den som sier at man kan få veldig humørsvingninger av den tar feil, i hvertfall når det gjelder meg. Jeg har stort sett vært veldig glad hele tida, og er veldig fornøyd med å slippe å ta piller og sånt. Så jeg har ikke hatt noen plager med spiralen:)

Back
Topp