Kva plagg hadde du ikkje klart deg utan i svangerskapet?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Linda
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Linda

Guest
Har du eit eller fleire plagg du ikkje hadde klart deg utan gjennom dette svangerskapet? :-)

Den store afrika kjolen min:p kjøpte den på europris i fjor men den var altfor stor. Nå passer den supert! Bruker den hver kveld og sover med den om natta. Den har strikk rundt brystpartiet så det er bare å dra den på. Lang, bred og i et deilig å lett stoff :)

Hvor kjøpte du leggings? :) De jeg fant så langt var ganske tykke og varme.
Jeg fant ingen gode før jeg dro til London! Mothercare heter butikken, kan bestille de leggingsene på nettbutikken deres. De er sinnsykt gode! Jeg kjøpte i str. 14, er vanligvis large. Passet perfekt! De er til midt på leggen :) er 2.pk.

Gravidkjole i bomull fra hm. Første jeg har på meg når jeg kommer fra jobb. Hadde ikke klart meg uten :)

Bruker samme klær som alltid, men kosebuksa er alltid en favoritt når jeg skal chille på sofaen :-D

De lange bomullskjolene fra VeroModa (f.eks.) Fantastiske å ha på! Svale på varme dager, samtidig som man er litt påkledd på de dagene som ikke er så varme - bare å supplere med en tynn jakke:) Også syns jeg de ser veldig fine ut med gravidmage:D

Den grå gravid-joggebuksen fra h&m. Har tre stk og vurderer å kjøpe en i en annen farge for variasjon. Greit når man bare sitter hjemme uansett;)

Lange singleter, Sloggi hipster truse(fy flate dei er gode å ha på!!), tights og lange skjorter/cardigans :)

Girlfriend mammajeans fra HM! Ein favoritt! veldig kjekt med den buksa som er både fin og komfortabel ;) Vurderer ei joggebukse men den er tilfelle kun til kveldsbruk inne!

Gravid-olabuksa mi! Vasker den og henger til tørk så fort den er møkkete :D Ellers er kjoler tingen nå, kan jo brukes etter svangerskap også. Så får man slippe alle utgiftene på spesialbukser! :)

Back
Topp