Kva kallar du babyen i magen?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Marte
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Marte

Guest
Har babyen i magen eit kallenamn? :) Kva kallar du den lille i magen?

Kaller den bare lille eller baby :) ikke så originalt da :laughing002

Mini eller babyen

Jeg sier kun baby nr.2 eller nestemann.. :eek::eek:
Føler meg som en "dårlig" mamma som ikke er mer kjærlig om babyen som kommer. :hilarious:

Sier f.eks "med baby nr.2 så kan vi jo....." eller så kan jeg si "når nestemann kommer så..." :hilarious::hungover:

"Babyen". Så innser jeg gjerne at det var litt vagt, og slenger på "den altså" mens jeg peker på magen min. Skikkelig velartikulert, føler jeg...

Krølle. Lille krølle. Det skjedde mens jeg lå på sykehuset og skrevet med to leger som tittet oppi vaginaen og jobbet med å plassere et embryo der. Jeg hadde spurt hvordan de valgte ut embryoet som skulle settes inn, jeg hadde 4 de kunne velge mellom. De sa de valgte den som var penest. Så da lå jeg der og holdt hånda til kjæresten, og prøvde å prate med han for å distrahere meg fra ubehaget ved å bli "renset" opp innvendig før innsprøyting. Jeg tullet med hva han trodde det innebar at de hadde valgt den "peneste". Kanskje det var et embryo med sløyfe på. Eller kanskje de så at babyen kom til å få krøller, for det hadde mannen da han var liten og jeg har hele tiden håpet på å få en baby så søt som han var. Så kanskje det var et embryo med krøller. Og så ble det bare sittende, fra da av kalte vi spiren for krølle.

Bamsemumsen! For det var det jordmor sa fostre lignet på (på det stadiet, ved tidlig ul) ser nokk ikke ut som en bamsemums lengre, men navnet ble værende. Er jo søtt da

Hun, men inni hode mitt tenker jeg at det er gutt, men sier henne:hilarious: babyen blir oftest brukt:happy::Heartred

Kid'o blir min kalt når jeg prater til den. Vet ikke kjønn enda så ellers blir babyen kalt for den :)

Back
Topp