Kva heiter oktober-barna?

¤Gressenka¤

Glad i forumet
Eg har vært her inne i mange mnd og veit egentlig få navn på oktoberbarna våre.

Så kva heiter barna?

Lillemann heiter Tobias.

Navnet satt langt inne gitt. Storebror hadde vi klart navn 3 mnd før han blei født, men denne gongen var det visst veldig vanskelig. I ettertid ville eg også ha tatt med Julian i vurderinga av navn men lillemann kler navnet sitt

charnelle skrev:
Ser du har lagt ut denne tråden i oktober 2011. Riktig blir vel gruppen for oktober 2012 :-)

Nei det kan eg ikkje tru. Eg har en gutt født i oktober 2011, og skal ikkje ha barn i oktober 2012, så da må det vel være riktig?

Storm Johannes heter vår gutt :-) Pappan likte Storm og sa at han ønsket dette navnet før vi egentlig planla å få barn og Johannes er etter oldefar :-) Nydelig kombinasjon som passer vår gutt helt perfekt :-)

missme86 skrev:
Storm Johannes heter vår gutt :-) Pappan likte Storm og sa at han ønsket dette navnet før vi egentlig planla å få barn og Johannes er etter oldefar :-) Nydelig kombinasjon som passer vår gutt helt perfekt :-)

Storm er ikkje et navn eg er begeistra for i utgangspunktet, men din kombinasjon med Johannes var flott! Brukar de begge navna i det daglige eller bare Storm?

Snuppa vår heter Vanja:)
Vi hadde egentlig Maja og Synne som alternativer før hun ble født, men ingen av de passet. Hun var navneløs i 1 uke etter hun ble født, men er veldig fornøyd med navnet og hun kler det godt:)

¤Gressenka¤ skrev:

missme86 skrev:

Storm er ikkje et navn eg er begeistra for i utgangspunktet, men din kombinasjon med Johannes var flott! Brukar de begge navna i det daglige eller bare Storm?

Vel, vi va overbegeistret for navnet og vi synes det va helt nydelig! Ka hete ditt barn?

Sønnen vår heter Wael Zacharias. Bruker kun Wael. Folk sier det forskjellig i arabiske land enn her. Der har de pause etter de 2 første bokstavene. Altså Wa-el.
I Norge, sier de fleste Wyle på en mÅte.

Navnet er etter den døde bestekameraten til mannen.
Da vi besøkte hans familie, gråt moren og var så glad for at vi hadde valgt det:)

På lillejenta blir det enten Olivie eller Isabella :)

Her har vi en liten Emine Savannah:-) Savannah ville jeg ha, og faren ville ha et albansk navn og da fant jeg Emine på nett og vi falt for det med en gang:-) og hun virkelig kler navnet:-)

Vi tenkte egentlig å kalle minstemor Thiril Eline, som ei oppkalling av storesøstrene. Men det føltes bare rart å kalle henne det. Klarte liksom ikke å slå meg til ro med navnet. Siden hun var så lita når hun ble født måtte hun ha ett lite søtt navn følte jeg, og så kom jeg over navnet Tuva. Kjente det med hele meg at DET skulle hun hete, for hun så ut som ei lita Tuva :-P så hun skulle hete det enten samboern ville eller ikke :-P men heldigvis var han enig da :-)

Min prins heter Dennis, liten rakker og det passer fint til han <3

Lucas emìl ;)  har alltid likt lucas å emil likte faren så da ble det det , han var navløs i 2 månder etter han var født da siden vi ikke klarte å bestemme oss ;)

prinsessen heter Jendine =) oppkalt etter oldemoren som het margot ovega jendine=)

Min minste skatt som ble født 25oktober 2011 heter Kristoffer .
Å Storebror som ble født desember 09, heter Fredrik 

Back
Topp