Kva har overraska deg mest i svangerskapet?

  • Trådstarter Moderator Marte
  • Opprettet
M

Moderator Marte

Guest
Er det noko som har overraska deg meir enn noko anna i svangerskapet?
Når eg fekk fyrste så blei eg overraska over alt trur eg :hilarious:
Men kanskje det som har overraska meg mest alle gongane er kor stor magen har blitt.
Eller, aller mest at det faktisk er ein levende ekte baby inni der! :eek:
Tenk det liksom!!

Kva har overraska deg mest i svangerskapet?
 
Mest overrasket over at jeg var så mye dårligere enn forrige svangerskap, hvor jeg kastet opp daglig frem til fødsel..
 
Man hører så mye om kvalme og spying i første trimester. Er alltid det man hører om på film. Det som overasket meg var hvor mye annet man faktisk kan bli plaget med og hvor dårlig formen kan bli. :S
 
En annen ting som overasket meg er alt jeg ikke er plaget med. Kvalme, oppkast, hovven kropp, halsbrann, etc. Har jeg ikke hatt noe av.
 
Det som overrasker meg hver eneste gang er aktiviteten :) og hvor fasinerende tanken på å ha et helt nytt menneske under hjertet :Heartred har ikke nå kjempestor mage og det får jeg nok ikke heller..
Den koseligste overraskelsen kom i hvor intr mannen er.. og de tingene han opplever.. legger øret på magen å hører hjertelyden.
 
Det som overrasker meg hver eneste gang er aktiviteten :) og hvor fasinerende tanken på å ha et helt nytt menneske under hjertet :Heartred har ikke nå kjempestor mage og det får jeg nok ikke heller..
Den koseligste overraskelsen kom i hvor intr mannen er.. og de tingene han opplever.. legger øret på magen å hører hjertelyden.

Åy kankje det er noe vi burde prøve. ♥️ Kunne ønske jeg kunne høre hjertelyden selv uten doppler. Bruker ikke doppler.
 
Det som overasket meg var den tidlige aktiviteten jeg følte på dette svangerskapet. Og den kosen med bevegelser og hikking.
 
Åy kankje det er noe vi burde prøve. ♥️ Kunne ønske jeg kunne høre hjertelyden selv uten doppler. Bruker ikke doppler.
Det er kos :love7 hadde ikke tenkt over at det gikk an heller. Du kan jo låne ett stetoskop, da får du høre :) Jeg bruker heller ikke doppler, han smiler godt når jeg sier det er urettferdig:hilarious: ( har prøvd på tlf, men syns det blir mye støy )
 
Første gang jeg gikk gravid, ble jeg overrasket over hvor mye vondt man kunne ha i kroppen selv med ikke så stor mage. Jeg hadde minimage, men følte meg såå stor og tung.

Denne gangen er jeg overrasket over at magen har blitt så mye større enn sist gang :rolleyes: Og selvfølgelig ble vi veldig overrasket over acardiac twin-opplegget, men det er jo ikke en vanlig plage i graviditet akkurat :p
 
Det som har overrasket meg mest denne gangen er hvor raskt svangerskapet har gått. Gruet meg i starten, til et nytt langt svangerskap, men tiden har flydd!
 
Back
Topp