Kva har overraska deg mest i svangerskapet?

M

Moderator Marte

Guest
Er det noko som har overraska deg meir enn noko anna i svangerskapet?
Når eg fekk fyrste så blei eg overraska over alt trur eg :hilarious:
Men kanskje det som har overraska meg mest alle gongane er kor stor magen har blitt.
Eller, aller mest at det faktisk er ein levende ekte baby inni der! :eek:
Tenk det liksom!!

Kva har overraska deg mest i svangerskapet?
 
Først overrasket det meg at jeg skulle bli gravid så fort. Jeg hadde forberedt meg på en lang prøveperiode, og så klaffet det så og si med en gang. :)

Deretter overrasket det meg at jeg ikke ble plaget av oppkast denne gangen, og det overrasker meg at jeg er mer sliten og at ting er tyngre enn sist.

Forrige gang gikk det ikke skikkelig opp for meg at jeg hadde bært frem en levende baby, før jeg hørte at han skrek da han ble tatt ut, og jeg fikk se han. :love017
 
Denne gangen er jeg mest overrasket over hvor forskjellige to svangerskap kan være! Med første hadde jeg null plager, bortsett fra litt kvalme i starten... mens denne gangen? Kvalme,bekkenløsning,svangerskapsdiabetes... :dead:
 
At jeg fremdeles ligger under startvekt.. Etter å ha brukt hele resten av livet på å slanke meg, og vært forberedt på å gå opp minst 30 kg, så skjer det bare ikke :eek: Håper det varer livet ut...
 
At jeg ble gravid så fort (På aller første forsøk, like før jeg skulle få mensen :woot:); at jeg ikke kastet opp i første eller andre trimester; at jeg opplever babyens bevegelser i magen som noe koselig og ikke som noe creepy; at jeg bærer et levende menneske som jeg får treffe om en kort stund.
 
Back
Topp