Kva har du i stelleveska?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Linda
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Linda

Guest
Og for dykk som ikkje har født enno, er stelleveska klar? :-)

Bruker stellevesken som vanlig veske foreløpig, så den er ikke klar helt enda ;) føler ikke det haster med å ha den klar heller. Pakker den når jeg begynner å bruke den, og ser hva det er behov for å ha med :)

Jeg har ikke ordnet med den enda :) Det tar jeg når vi er hjemme fra sykehuset igjen.

Bleier, flaske og skift til både lillesøster og storebror :)

Putter bare noen bleier og wipes i min veske. Tredje baby, så store stellevesker fulle av ting man ikke trenger er vi ferdige med ;)

Stelleveska er pakket til henne på sykehuset, div klær og tepper i den:)
Pakket for hvertfall 1 uke :facepalm::hilarious: og vi som beregner dra hjem samme dag:p

Skal pakke den i dag, faktisk. Vi har litt kjørevei hjem fra sykehuset så det er greit å ha noe lett tilgjengelig

Ekstra skift
Bleie
Smokk
Håndkle til å skifte bleie på
Leke/rangle?

Har bleier, tørre kluter med pose å ha vann i for å fukte dem, et par ekstra bodyer og bukser, sokker, votter, lue. Et par engangs stelleunderlag og et vanlig underlag. Ekstra gulpeklut. Smokk.
Og litt ting til meg selv; ekstra bind og ammeinnlegg, nødmat, vannflaske, mobil og lommebok.

For en tur på shopping er det kanskje i meste laget, men da vi var 6 timer på sykehuset forrige helg fikk vi jammen bruk for to ekstra skift (både bæsjing og tissing på klærne..).

Den blir nok ikke pakket før første gang vi skal ut døra etter fødsel :)

Ekstra skift, bleier, liten rumpe salve, vaske servietter, antiback vaske servitutter og lypsyl til meg :)

Akkurat nå er den full av ting til babyen som trengs på sykehuset.. :)

Back
Topp