Kva har du handlet inn til babyen?

  • Trådstarter Moderator Marte
  • Opprettet
M

Moderator Marte

Guest
Har du kome godt i gong eller venter du litt til?
Kanskje babyen arver av storesysken? :)
 
Arvet alle klær, så mangler bare å handle inn noe rosa så man man spe på med det :) bare gutter hun arver fra :)
Ellers mangler vi bilsete og vogn..
 
Har det viktigste fra før, så får vi se om det evt blir litt klesshopping om det skulle vise seg å være en gutt :)
 
Ikke kommet godt i gang nei. Har vognpose (kjøpt på tilbud) og en ulldress fra lillelam:hilarious: Første barn, så mangler alt. Begynner snart tenker jeg :)
 
Kjøpt vogn og bilstol, seng har vi etter første, må kjøpe litt klær da det meste vi har er rosa [emoji85]
 
Har kjøpt en 2pk bodyer og en musicbox for å lage spilledåse/bamse. Venter med å handle mer til etter oul neste uke. Har solgt/gitt bort ganske mye av det vi hadde etter de to største, men får arve noe nå så er usikker på hva og hvor mye nytt vi må kjøpe.
 
Har ikke kjøpt noe ennå, men hun arver nok det meste uansett
 
Vi venter med å handle til vi veit kjønn. Har ei jente på 17 mnd no.

Bilstol, babydyner, babygym, vippestol, newbornseat og diverse har vi fra før.

Må nok vurdere å kjøpe ei søskenvogn, ei seng til en av barna og en ekstra stokke stol.

Blir det gut, må vi jo kjøpe en del klede. Men blir det jente, er det heilt unødvendig :)
 
Har ikke kjøpt noe ennå, men jeg har begynt å strikke litt i nøytrale farger siden vi ikke vet kjønn enda. Ellers har vi mye klær og utstyr fra førstemann og får låne mye av svigerinna mi.
 
Tror vi har det meste i boks alt. Blir arv etter 2 åringen. Vogn, bilstol, alt det store. Mye klær kan arves, hadde kjønnsnøytralt tøy i begynnelsen. Må ha et sengetøysett og to ekstra. De vi har er rosa og det blir litt feil til gutten vår.
 
Ikke kjøpt noe selv enda, føler det er litt tidlig. Men fått arve bilstol, sprinkelseng og litt annet av søsteren min. Også fått arvet litt klær, men trenger mer.
 
Har ikke kjøpt noe :p men tenker vi skal ha en ny bilstol, ekstra stokkestol (da toåringen bruker sin fortsatt flittig), samt kjøpe brukt søskenvogn. Mer tror jeg nesten ikke det blir :p og noe klær da :)
 
Har ikke kjøpt noe :p men tenker vi skal ha en ny bilstol, ekstra stokkestol (da toåringen bruker sin fortsatt flittig), samt kjøpe brukt søskenvogn. Mer tror jeg nesten ikke det blir :p og noe klær da :)

Aaa, ja! Der sa du noe, tripp trapp stol må vi ha! Tror ikke 2 åringen klarer å sitte på de andre stolene vi har helt enda!
 
Har gått litt amok med handlingen, føler jeg tidlig ute, men klarer ikke motstå et godt tilbud for tiden!
Har handlet sportsvogn på salg ( babyjogger city elite), bæresele og ammepute på salg.
Babynest (cocoonababy), bilstoladapter og ewan sovesau brukt via Finn. Skal kjøpe brukt bagdel til vogna med regntrekk i dag!
Har fra før dobbel elektrisk brystpumpe, bilstol, vognpose, stellemadrass, badebalje og endel klær etter førstemann.
Mangler vippestol og babycall, tenker å kjøpe brukt etterhvert.
 
Har bare kjøpt noen småting. Pysj og sånn. Synes det er litt tidlig jeg [emoji23] svigermor maser om å handle inn vogn osv, men det er vanskelig når det ennå ikke har gått opp for meg at vi skal ha barn
 
Har alt etter nr 1 :) (om det blir jente denne gangen også da) :)
 
Back
Topp