Kva gler du deg mest til å kjøpe til babyen?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Linda
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Linda

Guest
Er det noko som er kjekkare å kjøpe enn andre ting? :-)

Hadde det ikke vært for at jeg har vogn så hadde jeg helt klart svart det! Har vogndille deluxe, men har lovet meg selv å ikke bytte ut hele tiden denne gangen [emoji28]

Så da gleder jeg meg mest til å handle klær til lillegutt [emoji170][emoji4]

Vogn :D

Vogn står nok høyest på min liste også. Men med den så gleder jeg meg til å dulle den opp:happy: Vugga og rommet også forsåvidt:Heartpink

Utrolig nok er shopping ikke noe jeg egentlig gleder meg til. De store tingene er det mye å sette seg inn i føler jeg og klær etc bryr jeg meg ikke så mye om.. Gleder meg mer generelt til å gjøre i stand barnerommet. Må gjøre noen innkjøp i den forbindelse selvfølgelig, men håper egentlig vi kan låne en del utstyr så jeg slipper butikkstyret... :p

Må bli garn! Jeg strikker ikke selv, men har noen overivrige kommende bestemødre som gjør! Så jeg kan skaffe garn og oppskrift, også kan de strikke :D vogn er kjøpt! Aldri hatt vogn dilla, men må si meg fornøyd likevel.

Vi har det meste etter jenta vår. Men blir innkjøp av nytt babynest, vippestol og babygym :D

Åååå- kjøpte bæreslynge i dag [emoji5] var så sikker på at jeg skulle velge caboo- men den gang ei a!

Hva kjøpte du? Vi tenker caboo... ;)

Kom over BB-sling! Ser og virker sjukt enkelt! Ho dama i butikken anbefalte d både av enkelhet for mor- og ergonomi for barn!
Det er nok mest egnet for de mindre barna enn de store- men slik jeg har prøvd det virker d veldig deilig [emoji5]

Vogn! Og så gleder jeg meg til å kjøpe noen søte kjoler :)

Back
Topp