kva fødsel var lettast?

Lykketroll m/2gutar

Forumet er livet
Jepp, det lurer eg på i kveld![:D]

Var den første lettast?
var nr 2 lettast? eller kanskje nummer 3?

Begrunn gjerne![:)]

(er liiiitt redd for å føde igjen)

Fødsel nummer 2 var lettest. En drøm[8D] Men første var skikkelig tøff og hard.

nr 3 [;)]

ORIGINAL: Prisilla

har 2. Både første fødsel og svangerskap var lettest [:)]

Samme her [:)]

I grunn så har alle vør kjappe og lette, men nr 2 og 4 var de greiste syns ei!![:)]

ORIGINAL: *Oso*

Av tre fødsler så var nr 2 definitivt den letteste.

ORIGINAL: AB

Fødsel nummer 2 var lettest. En drøm[8D] Men første var skikkelig tøff og hard.

sign[:D]

Har født 2 ganger, begge kjappe og lette fødsler. Men gang to føltes lettere fordi jeg visste hva som skjedde og kunne ta mer del i fødselen.

Her var fødsel nr 1 lettest!!

Nr 2 var lettest

Nummer en var helt vanlig, men satt igang.

Nummer to også satt igang, men desidert lettest. Han skvatt ut så snart pressriene satte igang. [8D]

Nummer tre startet av seg selv og gikk strålende helt til hun kjørte seg totalt fast i symfysebenet og gikk i sjokk. Smertene satte meg helt ut av spill, og jeg husker nesten ingenting. Sambo trodde hun var død, og hun fikk 3 på apgarscore. Pga av hardhendt behandling ble høyrearmen midlertidig lam, og hun var full av blåmerker.

ingen tvil nr 2[8D]

Nr. 1 varte i fem timer, og var veldig intens, med 80 min. trykketid - men en veldig fin fødsel. Nr. 2 var over på 20 minutter, hadde knapt vondt. [8D]

Nr 2.
Men det var fordi jeg ble satt i gang med nr 1.
Så den var mye mere inntens!

Nr 2 gikk som en drøm!!!![;)]

Nr 2 syns jeg gikk lettest. Da visste jeg hva jeg skulle gjennom og hvilke smerter det var. Slappet mye mer av da. Fikk lystgass, og det dempet smertene ved de verste riene. Tok 3t ca[:)][:)][:)] Ale gikk fint, fikk ikke EI rift[:D][:D]

nr 1 gikk så altfor fort. vannavgang i bilen, åpningsrier i sykebilen. 10cm åpning da jeg kom til sykehuset med j*vlige magesmerter. Fikk ikke noe smertestillende. 40min etter at vi kom til sykehuset var gutten ute. Komplikasjoner etter fødselen, da morkaka hadde grodd fast i livmorvegge. Var ikke noe godt[8|][:'(] [:'(]

Back
Topp