Kva er

Ametyhst

Glad i forumet
søndagsmiddagen i dag da folkens?
Her er det sausekjøtt, eller kjøtt i mørket som nokon også kallar det. MEd grønnsaker og poteter til[:D] Mmmmmm, gubben som absolutt ville ha det[:)]

Her blir det burger..

Hjemmelagde kjøttkaker, poteter og kålstuing[:D]

Skal ha besøk så her blir det entrecote med fløtegratinerte poteter, med rosenkål og hjemmelaget saus. Kanskje har vi med litt stekt champingiong, sjalottløk og paprika til.

ORIGINAL: Vilnus

Skal ha besøk så her blir det entrecote med fløtegratinerte poteter, med rosenkål og hjemmelaget saus. Kanskje har vi med litt stekt champingiong, sjalottløk og paprika til.

JA TAKK[;)]

hmm grandis?[:'(]

Vi skulle egentlig ha biff med tilbehør, men har glemt å ta opp kjøttet [8D]
Så blir enten nystekte medisterkaker med potet, brun saus og surkål, eller mammas Fisk i form [:)]

løvstek, ris, pommes frites, peppersaus og salat til. Enkel middag i dag ettersom jeg tømte ei hel flaske vin i går kveld[:D]

i dag blir det indisk tikka dinner, med gresk yoghuert, spicy ris og sprø salat :) nammm[;)]

ORIGINAL: Lussa88

i dag blir det indisk tikka dinner, med gresk yoghuert, spicy ris og sprø salat :) nammm[;)]

Elskar indisk, namnamnamnamnamnamnamnamnamnam[:D]

Svinefilet surret med bacon, ovnstekte grønnsaker og ovnstekte poteter :)

ORIGINAL: Ametyhst

ORIGINAL: Lussa88

Elskar indisk, namnamnamnamnamnamnamnamnamnam[:D]

mm, jeg ååå[:D]

Hjemmalaga kjøttpudding med bacon, poteter, grønnsaker å fløtesaus[:)]

i dag blir det klæppsup, eller bollemelk som mange kaller det!

ORIGINAL: Rapunsel

å guuuuud sorry meg men fikk et fryktelig ekkelt bilde i hodet mitt[:o][&:]

så holder meg til klæppsup..hva er det?[8|]

ORIGINAL: Rapunsel

Nam, d e godt[;)][:D]

heiv potet, gulrot, brokkoli, blomkål, kålerabi, pølsa i ei form å hellte carbonarasaus over..

va etanes det[:D]

Skulle ha fisk idag, men så sa svigermor at hun kunne spandere på oss alle på Milano, så det ble det [:)]

Pasta og kjøttsaus, med endel chilli [:)] 

Back
Topp