Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Men du treng ikkje være redd, mange som gjer det fleire gonger veit du! Så er nok ikkje så gale.
Eg vart overstimulert, så det vart litt spesielt [&:] Trur eg fint hadde takla f.eks halvparten av det eg hadde!! (fekk ut 27egg, dei stakk og stakk og stakk, trudde aldri dei skulle bli ferdige [&o])
Eg har skrive inne på dagbøker. Du kan gå inn å lese der. Eg har egentlig ikkje ville skrive om min opplevelse tidlegare, for eg er redd for å skremme! Men no kan dei som vil gå inn dit, på eige ansvar [;)]
Men kan ikkje gjenta for ofte....dette er ikkje vanlig!!!
ååååh så glad for at du er garvid jeg, så du slapp igjen...stakkar-
hører litt forskjellig, men greit være forberedt på at det kan gjøre veldig vondt, så jeg slipper overraskelser..
Ja, kan hende det...eg forventa ingenting. Trudde det skulle gå fort og greit, så vart litt overraska når sykepersonellet spurte om eg hadde grua meg. Liksom: "hæ?, nei, burde eg det?" hehehe... Fekk meg ein liten overraskelse kan du sei [;)]
JA! Veldig glad eg er gravid, og håper alt går bra framover...å så har eg 4 frossen-"babyer" evnt. til søskenforsøk [:D]
ååhhhh jeg er så misunnelig..flott du fikk på frys da[:)]
jeg gleder meg å gruer meg,,
på onsdag er det to uker siden det bekreftelse brevet kom...så håper det neste kommer fort....ser i posten hver dag,spent som bare f---hehe
Det er veldig forskjell fra person til person det der. Noen har høyere smerteterskel enn andre. Tror ikke jeg skal si hvordan jeg hadde det hvis du gruer deg allerede, men husk at det ikke nødvendigvis skjer med deg [;)]
Jeg opplevde noe alla TiraV. Jeg synes det var vondt med egguttaket. Men det er min oppfatning. Jeg ville absolutt gått gjennom det en gang til hvis det er nødvendig[;)] Så SÅ ille er det ikke!
Men ikke sant, man hører masse forskjellige historier ang fødsler også, noen gode og noen vonde. Men det man får høre fra alle er at det er verdt det[:)]
Man må bare oppleve tingene sjøl, for det er bare oss sjøl som vet om vi får vondt av de forskjellige tingene. Altså når vi opplever det. Må bare vente å se[;)] Dessuten så er disse tingene så spesielle at om det gjør vondt har INGEN betydning egentlig.