Kva er du stolt av som mamma?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Linda
  • Opprettet Opprettet
Er stolt av å ha oppdratt barna mine til de flotte menneskene de er. Og fordi de har sunne verdier og gode holdninger.

At dem tør å være seg selv, selv om "alle andre" gjør sånn og sånn. <3

Jeg er stolt av datteren min hver eneste dag. Hun lærer stadig noe nytt hver dag og er en gledesspreder. I tillegg er hun utrolig selvstendig og vil gjøre alt selv, men innser at hun innimellom trenger hjelp til noen ting. Smart ettåring. :Heartred

At jeg har oppdratt to snille, omtenksomme og fantastiske barn som har lært å ha omtanke og empati for andre. De har lært å inkludere, dele og ta vare på andre som kanskje ikke har det like greit som oss :Heartred

Jeg var på foreldresamtale med læreren til eldstemann her for litt siden. Hun hadde så mye fint å si om han og om hvor god han var med andre at hun ble helt rørt, og så ble jo jeg rørt så satt vi der helt på gråten begge to :hilarious:

At de tør å være seg sjæl, på godt og vondt! To helt forskjellige personligheter på gryna mine ,men så flotte de er :Heartred kreative,livsglade, takknemlige og sta :pirat de kommer også til oss med "alt" de lurer på , både flaue ting og vonde ting, i tillegg til alt det gode , og jeg håper og tror at jeg har en finger med i spillet når det komme til det :knegg:

At jeg har oppdratt to snille, omtenksomme og fantastiske barn som har lært å ha omtanke og empati for andre. De har lært å inkludere, dele og ta vare på andre som kanskje ikke har det like greit som oss :Heartred

Jeg var på foreldresamtale med læreren til eldstemann her for litt siden. Hun hadde så mye fint å si om han og om hvor god han var med andre at hun ble helt rørt, og så ble jo jeg rørt så satt vi der helt på gråten begge to :hilarious:

Så herlig ❤️ Da har de fått en viktig og god bagasje hjemmefra.

Jeg er generelt bare stolt som en hane over mine to små. De er slitsomme, men helt fantastiske. Frøkna på 2,5 er veldig opptatt av at alle skal få hvis noe er satt frem på bordet. Si at det er småkaker eller noe, så deler hun ut en til andre før hun tar en selv :) spesielt viktig er det at lillebror får (mammaen er ikke alltid like fornøyd, da jeg prøver å holde ham mest mulig borte fra søtsaker :hilarious:)

Jeg er generelt stolt av å ha skapt en så fantastisk liten gutt med masse empati og humor :-)

Generelt stolt av gutten min på 2.5. Han har en veldig særegen personlighet med mye engasjement blandt annet. Det har han hatt siden han var bitte liten. På sanggrupper osv skilte han seg veldig ut på dette området :) Han er flink til å ta i mot korrigering, er en snill og omsorgsfull gutt. Han er kjempe flink til å leke og vi kan ofte sitte med en figur hver oss å leke lenge. Han er utrolig smart, prøver seg noen ganger med å lure oss slik at han får vilja si, når han får et nei kan han prøve en annen måte. Utrolig oppfinnsom :) blir stolt bare jeg skriver om han ☺️ Også utrolig fint smil og god latter ❤️

Hva er jeg ikke stolt av liksom? Jeg er så stolt av den fine gutten min at jeg holder på å sprekke hver dag! ❤️

At jeg er mye sterkere enn jeg skulle trodd. Og at jeg holder koken der enkelte andre hadde falt av pinnen.

Back
Topp