Kva er du stolt av som mamma?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Linda
  • Opprettet Opprettet
At jeg har ei 6 år gammel jente som har en utrolig evne til å vise omtanke for andre.
Å som bryr seg og vil hjelpe alle som trenger det.

At jeg foreløpig har klart å gi den oppdragelsen jeg hadde lyst til. Inspirert av tilknytningsomsorg, langtidsamming og masse kjærlighet og nærhet.

At jeg har en liten gutt full av omsorg for andre og veldig tilpasningsdyktig. Jeg er veldig stolt over min lille og håper det går like smertefritt for seg når nr 2 kommer :-)

At eg klart å skape et sånt nydelig vesen <3 At han lærer så fort og overrasker meg hver dag :) Gleder meg til lillesøster kommer :)

At det jeg gjør er bra nok for barna mine ❤ de er glade og fornøyde, det er det viktigste som er ❤

Det var vanskelig å svare på sånn egentlig pga eg føler at det er mer en helhet en bare en enkelt ting. At eg klare å få mitt barn til og føle seg elska, eller eg håper det iallefall. Også er det mye annet som hun er snill, har mye omsorg for andre og en rettferdig person.. Eg kunne ramse opp mer men føler det blir så skryt :-P men dette er eg stolt av som mamma iallefall :-)

Av den glade og fine gutten min. :)

Jeg er stolt av at vi har fått til at jeg har vært veldig mye tilstede for begge ungene. At vårt valg var at jeg ikke jobbet i noen år.
At de har gått halv tid i barnehage i to år, at de har hatt korte dager ellers. Og at vi har mye tid sammen som familie alle fire. Og nå som de er skolebarn på småtrinnet er det noen hjemme hver dag når skolen slutter.

Jeg er stolt av jenta min født i uke 26, som har klart seg så utrolig bra som hun har. Hun er så flink og får til så mye, og så utrolig god og snill. Smiler og ler dagen lang. Hadde det ikke vært for at hun er liten, hadde man ikke skjønt at hun er ekstremt prematur!

Back
Topp