Kva er din favorittmat akkurat no?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Linda
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Linda

Guest
No som du er gravid, har du fått dilla på nokon spesiell slags matrett? :-)

Det går mye i epler, og diverse frukter. Har egentlig fått mer avsmak på ting enn dilla .. :p

Det går mye i epler, og diverse frukter. Har egentlig fått mer avsmak på ting enn dilla .. :p

Samma her. Jeg trodde alltid gravide nesten "Må" være dilla på noe. Det er det jeg hører fra alle siden jeg er første gangs gravid så trodde jeg også kommer til å ha dilla på noe men sitter her å tvinger meg å spise noe.

Ikke dilla, men må velge bare visse ting pga kvalmen. Hadde heller ingen voldsomme cravings forrige graviditet.

Ikke dilla, men noen ting som frister mer enn annet. Blant annet ristet brød med nugatti eller durum kebab :rolleyes:

Herremin, yndlingsretten min, reker på finbrød smakte ikke! Endte med å spise brød med masse smør... hva skjer? Som om jeg har mista smaksløkene. Dilla? Skulle ønske jeg hadde dilla på noe :o

Ikke dilla på noe, men avsmak på flere ting. Kaffe bla a, som jeg vanligvis drikker masse av!

Heller avsmak på ting her også.. Kaffe smaker ikke det samme. Frokost er døden! Eplejuice må jeg ha :)

Kun avsmak foreløpig.. men kald drikke som vann med isbiter eller kald appelsinjuice drikker jeg gjerne. Hadde ingen cravings med førstemann heller ;)

Ribbe av alle ting! Med sprø svor, saftig og mørt kjøtt og mye fett....

Og appelsiner!! Egentlig alt av sitrus frukter...

Ingen favoritter siden jeg har avsmak på det meste. Går for det meste i sjokolade og brunost, av alle ting :o

Mest avsmak. Takler ikke hvitløk, som vanligvis er noe av det beste jeg vet :-s Savner ikke kaffe, som jeg vanligvis drikker flere kopper av hver dag. Siste par dagene har det gått å spise brødskive med leverpostei

Variere fra dag til dag, en dag kan jeg spy av f.eks taco, men en dag spiser jeg taco til magen sprekker :p

I dag var det knekkebrød med hvitløkssmøreost, gikk en pakke mest ost iløpet av senvakten på jobb!

Så lenge man kan putte Norvegia på det så spiser jeg :p
(Sverger ellers til Jarlsberg, den greier jeg ikke lukten på nå).
Ellers er knekkebrød en favoritt..så grovt som mulig. Og ting som er frossent :) (Ja til tilbud på smoothieblandinger :) )

Kaffe smaker dritt for tiden, og søpla lukter forferdelig :(

Back
Topp