Kva er det dyraste innkjøpet til babyen så langt?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Linda
  • Opprettet Opprettet
Cyclogest hormonpille opplegg som legene sier jeg må ta frem til uke 12. Ender på 1800kr

Er jo for st babyen skal overleve. Så vil si det er til babyen:)

Her er minien et resultat av fertilitetsbehandling i Danmark, hvor det til slutt endte med IVF. Så denne lille røveren har vel kosta opp mot 250K allerede. Det er verd hver krone hvis det går bra, men jeg satser hardt på å kjøpe mye utstyr brukt. Ser det ligger tusenvis av barnevogner på Finn til en hver tid, så det går nok bra å finne noe rimelig. Ellers har jeg bytta ut dusjkabinettet med badekar, med babyen som unnskyldning - men det er ærlig talt like mye for min skyld!

Folsyretablettene. Har ikke begynt ennå. Men går og planlegger litt diverse jeg skal lage til mini da. Og kjenner folk som er veldig gode på å lage ting, så skal høre med de etterhvert om de gidder lage ting for meg. :) Men først; uke 12 og TUL.

Har ikke gjort innkjøp enda, men begynt på en "må-ha"-liste, og tusenlappene flyt. Fytti katta det er dyrt å få 2 [emoji37]

Vitaminer. Utsetter shopping til andre trimester tenker jeg.

Har ikke handlet noe enda, utenom vitaminer og folsyre :) men vi har begynt å se etter ny bil, det blir nok den dyreste investeringen i forbindelse med dette barnet.

Avventer handlinga, men har begynt å skrive liste over hva vi trenger. Blir jaggu dyrt [emoji54]

Har bare kjøpt en pysj i str mini :) Men det dyreste blir ny bil som vi MÅ ha...

Har bare kjøpt folsyre hittil, men har skrevet liste over hva vi trenger. Tenker vi blir å handle en del brukt :)

Vi må ha ny bil.. Ellers har vi det meste etter mini på 16 mnd. Blir det ei jente så handler vi litt jentetøy etter fødselen [emoji4]

Back
Topp