Kva er det beste partneren din har gjort for deg i graviditeten?

  • Trådstarter Moderator Marte
  • Opprettet
M

Moderator Marte

Guest
Har partneren din gjort noko spesielt for deg medan du har vore gravid? Kva er det beste han/ho har gjort for deg?
 
Kjøpt meg nye fjellsko i to str for store og nå er det vell de eneste skoa jeg passer utenom. Slippers. Det kommer godt med Nå som jakta begynner. Utenom det passer han veldig på meg.
 
Hjulpet masse med sønnen, stått opp med han slik at jeg kan sove lenge. Det er det beste jeg vet
 
Han lager middag hver dag og har tatt det meste av husvasken for at jeg skal kunne slappe av etter jobb:Heartpink I tillegg til fotmassasje, peeling og klipping av negler:hilarious: Begynner å få litt problemer med å bøye meg såpass langt frem og puste samtidig:dead:
 
Latt meg sove lenge på morgenen, mens han har stått opp med vesla er nok det som står øverst. Men han er generelt knall <3
 
Han tar det meste av ansvar for førstemann fordi jeg ikke kan pga risikosvangerskap. Han er helt enestående og har stilt opp SÅ mye ❤️
 
Har er såpass fantastisk til vanlig at det er vanskelig å spesifikt peke ut noe under graviditeten :):)
 
Han er tilstede.. hører på mine skrullete tanker, trøster.. «beskytter» og ikke minst tar del i svangerskapet.. er oppriktig intr. Og følger utviklingen til baby.
Selv om han har lange dager på jobb øser han ut omsorg når han kommer hjem, ringer ila dagen for å høre hvordan det går.
Prøver så godt jeg kan å gi det samme tilbake, å ikke ta det for gitt at det skal være sånn.
Jeg er så takknemlig at ord blir fattige.. <3
 
Han er fantastisk. Hjelper med alt æ trenger hjelp til og leker og gjør masse aktiviteter med storebror :) Rydder, vaske og lager mat, men det deler vi på ellers også. Han er og veldig glad i et ryddig og fint hjem, så det er veldig greit :)
 
Lar meg sove lenge på morgenen, er tålmodig og hensynsfull, og passer på at jeg ikke anstrengelser meg for mye. Han gjør også stadig mer med sønnen vår, så jeg ikke belastes så mye med f.eks bleieskift og påkledning og sånn.
 
Back
Topp