Kva er den perfekte laurdag for deg?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Linda
  • Opprettet Opprettet
Ut på tur om være er fint!
Avslapping hjemme med go mat!
Cafe tur med gode venner !
Trille tur
Evt en huslig dag men rydding og vasking og kasting av ting:)

Finne på noe gøy med mini, familie og venner på dagtid!:)
Avslapping med god mat og film/tv på kvelden med samboer:D

At kjæresten ikke jobber, vi går tur med hundene og kjøper oss en god iskaffe på veien, og så drar vi hjem og lager lørdagspizza og ser film på kvelden :)

En perfekt lørdag må være når vi alle er samlet.. En god frokost først, før vi drar ut å leker/går tur og koser oss :) barnetv og lørdagssnop, før det blir leggetid for små og kjærestekos resten av kvelden <3

Sol og barn som ikke krangler:p
Idag er jeg i mål med halvparten;)

Rolig morgen lang frokost ut i skogen digg middag fornøyde unger:)

En god fotballkamp!!

Fint vær og mye utetid, og god mat på kvelden. Er kjempevær og vi har jobbet en del i hagen, så so far so good :)

En perfekt lørdag kan gjerne bestå av tid sammen, hele familien - gjerne ute på tur eller på kafé. Når barna har lagt seg må jeg ha lørdagsavisene og en kopp kaffe. God middag og et glass vin om kvelden, bare mannen og jeg. Se en film, serie eller lese en god bok.

Eventuelt er det alltid deilig med en kveld sammen med venninnegjengen, enten på middag ute eller samlet hjemme hos en av oss. Da lager vi mat eller bestiller noe, drikker vin og sladrer i timevis :)

Sove lenge om morgenen. Våkne opp med samboeren tett inntil meg. Spise god og sen middag. Være sammen med min samboer(gjerne med familie og venner) og ikke minst: sengekos, gjerne 2 ganger om dagen :)

Holdt på å glemme en ting: å ha fri fra jobb! Jobber hver tredje helg. Jobbhelg nå. Sitter på jobb for øyeblikket.

Last edited:
Sol, barn som ikke krangler, shopping, nyvasket hus, god mat, film og snop etter at barna er lagt. :)

Lørdager som i dag! Startet med frokost på kafé, etterfulgt av litt shopping!

Kom hjem, og barna løp ut til nabo barna. Traff flere foreldre på lekeplassen, og ble invitert på lunch hos naboen. Senere fekk eldste jenta overnatting besøk, vi lagde hjemmelaget pizza som vi spiste ute på terrassen. Kortspill før leggetid!

DET er perfekt lørdag for oss:) glade barn og alle koste seg!

Ha et helgerent og ryddig hus så jeg bare kan slappe av mens yngste sover dupp og eldste elsker rolige morgener. Så ut i fint vær. Spise middag ute og kose oss i tvstua sammen til barnetv og litt spill.

Back
Topp