Medisinen min mot uvi, eg vart berre kvalm av den og kastet nesten opp tidligere... Da orke eg bare ikkje no!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: mariannnilsen
prøv med tranebærsaft , det har jeg brukt mye mot uvi
ORIGINAL: Amaryllis
Uff da[&:] har du snakket med legen om du kan få noe annet? hvis det var nyrebekkenbetennelse så er vel ikke akkurat det lurt å gå rundt med ubehandlet?![&:]
ORIGINAL: Amaryllis
Ok[:)] Jeg har flere ganger latt vær å gå til legen ved uvi (har hatt det så mange ganger). Min kjære, rett-fram-snakkende farmor ga meg et "deilig" tips..... sitt med et håndkle mellom benene og bare tiss og tiss til alt er ute......... [;)] og det hjelper faktisk
ORIGINAL: Trone
Var jo merklig at det sluttet når du kastet medisinen da! [&:] Men så lenge det funker! :) men du burde kanskje nevne det for legen din neste gang du har avtale hos han. Bare så han er klar over det til evt en annen gang?
ORIGINAL: Trone
Sorry, leste feil! Jeg leste at plagene forsvant når du sluttet å ta medisinen. Så jeg har lest helt motsatt. Sorry [&o]
ORIGINAL: Svartengel
Medisinen min mot uvi, eg vart berre kvalm av den og kastet nesten opp tidligere... Da orke eg bare ikkje no!!!
ORIGINAL: slikkepinn
Kan du få noe annet for det eller klarer du deg uten? Ikke noe godt å være kvalm, og mat må man ha. Du og den lille. [:)]