Kutter ut

*Svartengel*

Forumet er livet
VIP
Medisinen min mot uvi, eg vart berre kvalm av den og kastet nesten opp tidligere... Da orke eg bare ikkje no!!!

Uff da[&:] har du snakket med legen om du kan få noe annet? hvis det var nyrebekkenbetennelse så er vel ikke akkurat det lurt å gå rundt med ubehandlet?![&:]

ORIGINAL: mariannnilsen

prøv med tranebærsaft , det har jeg brukt mye mot uvi

Eg klare ikkje drikke det men eg tar tranebær tabletter.

ORIGINAL: Amaryllis

Uff da[&:] har du snakket med legen om du kan få noe annet? hvis det var nyrebekkenbetennelse så er vel ikke akkurat det lurt å gå rundt med ubehandlet?![&:]

Trur ikkje det var da, for alle smertene forsvann så fort eg tok tablettene i går. Får bare drikke mykje og bruke tranebærtablettene mine[:)]

Ok[:)] Jeg har flere ganger latt vær å gå til legen ved uvi (har hatt det så mange ganger). Min kjære, rett-fram-snakkende farmor ga meg et "deilig" tips..... sitt med et håndkle mellom benene og bare tiss og tiss til alt er ute......... [;)] og det hjelper faktisk

ORIGINAL: Amaryllis

Ok[:)] Jeg har flere ganger latt vær å gå til legen ved uvi (har hatt det så mange ganger). Min kjære, rett-fram-snakkende farmor ga meg et "deilig" tips..... sitt med et håndkle mellom benene og bare tiss og tiss til alt er ute......... [;)] og det hjelper faktisk

Kult tips[:)] Men eg virker mykje betre, utenom at eg vart så kvalm av medisinen då....

ja veldigkult tips[;)] farmor er ikke redd for å si det som det er...... [;)] bra du er bedre da!!!![:)] håper det fortsetter sånn[:D]

Var jo merklig at det sluttet når du kastet medisinen da! [&:] Men så lenge det funker! :) men du burde kanskje nevne det for legen din neste gang du har avtale hos han. Bare så han er klar over det til evt en annen gang?

ORIGINAL: Trone

Var jo merklig at det sluttet når du kastet medisinen da! [&:] Men så lenge det funker! :) men du burde kanskje nevne det for legen din neste gang du har avtale hos han. Bare så han er klar over det til evt en annen gang?

Kva er merkeleg?

ORIGINAL: Trone

Sorry, leste feil! Jeg leste at plagene forsvant når du sluttet å ta medisinen. Så jeg har lest helt motsatt. Sorry [&o] 

Fort gjort. Eg har no fullført 2 av 3 dagar då. Men eg må jo spise og med at medisinen gjorde meg kvalm, så har eg ikkje klart det i dag. I går spiste eg godt, men vart kvalm på kvelden.. Ikkje gravid kvalm altso.

ORIGINAL: Svartengel

Medisinen min mot uvi, eg vart berre kvalm av den og kastet nesten opp tidligere... Da orke eg bare ikkje no!!!

det gjorde jeg og [:'(] kvidde meg til hver tabelett.. skulle jeg på tidligvakt så utsatte jeg første tabelett til lunsj tid, for etter lunsj er vi to sammen på jobb...fullførte nesten uka, en og en halv dag igjen, men maktet det bare ikke..

hvilken penicillin fikk du?

ORIGINAL: slikkepinn

Kan du få noe annet for det eller klarer du deg uten? Ikke noe godt å være kvalm, og mat må man ha. Du og den lille. [:)]

Eg ordner det om eg får vondt igjen.

Back
Topp