Kutter kontakten

IsabelleMichelle

Forelsket i forumet
Min mor og min søster har ikke hatt kontakt på vel 4-5 år. Nå når jeg har fått en liten en, syns både min søster og jeg at det var tåpelig at vi ikke fikk ha kontakt med hverandre pga mamma, vi er trossalt voksne mennesker og bør kunne velge det selv. Så vi har hatt litt kontakt nå i det siste, og i går fant mamma ut av det. Da sa hun det at hun ikke hadde noe annet valg enn å kutte kontakten med meg. Jeg måtte ikke kontakte henne igjen! Er ganske lei meg akkurat nå. At hun bare kan kutte kontakten på den måten? Betyr unger og barnebarn så lite for henne? Har faktisk ikke ord.

Jøsses... Ganske utrulig at en mor bare kutter ut sine barn på d viset.. Nå vet jeg jo ikke grunnen til at din mor og søster ikke har kontakt, men fryktelig dårlig gjort av henne. Håper ting ordner seg for dere igjen :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Å det er så kjipt å ha sånne situasjon, også spesielt siden du har en liten en i huset :) man vil jo gjerne ha hele familien der da og dele nurket med dem. Hos oss når alle kom på besøk for å hilse osv kom bare ikke pappen min. Altså han hadde blitt bestefar for første gang, men kom ikke for å se babyen før det haddr gått flere uker. Jeg var forberedt men fortsatt det er slitsomt og leit. Håper virkelig dere finner ut av det, at det løser seg. Om ikke så ville jeg holdt kontakten med søstera di og se om mammen din kommer seg etter hvert :) lykke til !

Forferdelig lei situasjon. Hun gjør det vanskelig for alle med hersketeknikker og maktsykhet. Dette er ikke normal oppførsel. Hvis hun ikke kan respektere at du vil ha kontakt med ditt eget kjøtt og blod så forteller det mye mer om henne en om dere. Det er hennes tap. Noen ganger må man velge beinhardt og holde på sitt selv i nærmeste familie p.g.a svære egoer og trangsynhet. Det er utrolig frustrerende. Forstår godt du er trist. Tross alt svikter din mor deg på det groveste og frafaller sin egen posisjon som ansvars og omsorgsmenneske i ditt liv. At hun velger deg bort på dette viset forteller meg at hun nok ike har det godt med seg selv og tar det ut over deg. Hvis hun ikke vil ha kontakt er det lite du kan gjøre med det. Men du skal aldri tenke at dette er din feil. Vi er alle ansvarlige for våre valg. Håper hun tar til fornuft men det høres ikke ut som hennes sterke side. Ønsker deg og søsteren din lykke til :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Å ta til fornuft er absolutt ikke hennes sterke side! For hennes del, håper jeg hun gjør det denne gangen.. Er hun som går glipp av oppveksten til lillegull..

Lille87: du beskriver henne på punkt å prikke! Er nesten litt skummelt å lese. For da går det opp for meg hvordan hun egentlig er og alltid har vært!

Back
Topp