Kutter craftroboen dypere på thick media enn cardtykkelse...

maispirrevipp_bakes

Forelsket i forumet
...Dersom man har gul knivtupp på begge kutteoperasjonene?
Jeg kuttet noe ark med instillingen card without craftpaperbacking først, men da kuttet den ikke helt igjennom. Jeg prøvde å kutte med to kopier, men skjønte i etterkant at jeg kanskje hadde måtte trykket continue på beskjeden om "Outputting repeat copy2. To continue output pause craftrobo osv"? Jeg trykket ikke på den, så tror kanskje den bare kuttet en gang... Hjalp i alle fall ikke på problemet...
Nå prøver jeg med å ha innstilingen thick media, men har satt den til å kutte to ganger, men dersom den kuttet dypere med kniven hvis innstillingene er annerledes, trengs kanskje ikke det. Hvis ikke torr jeg kanskje jeg skal prøve med den røde knivtuppen etterpå.
Arket er ca 180 g tror jeg. Bør jeg bruke rød eller gul tupp da? Har satt opp tykkelsen på arket og hastigheten ned på innstillingene.

ORIGINAL: VicciogNikki!

DYTTER FOR DEG[:)]

Takk for det! Men fant ut med litt utprøvning at den ikke kutter noe dypere, så prøvde med rød tupp etterpå (Og krysset fingrene for at den ikke skulle kutte alt for dypt ned i carriersheetet) Og det ble helt perfekt![:D]

ORIGINAL: UPS

Takk for det! Men fant ut med litt utprøvning at den ikke kutter noe dypere, så prøvde med rød tupp etterpå (Og krysset fingrene for at den ikke skulle kutte alt for dypt ned i carriersheetet) Og det ble helt perfekt![:D]

Hvilken ark-innstilling brukte du da?
Silhouetten min har begynt å slurve litt - og det er ingen som vet hvorfor, så jeg må eksperimentere litt [:D]

ORIGINAL: Dollface™

ORIGINAL: UPS

Hvilken ark-innstilling brukte du da?
Silhouetten min har begynt å slurve litt - og det er ingen som vet hvorfor, så jeg må eksperimentere litt [:D]

Da hadde jeg på thick media, 3 på fart og 33 på thickness. Får håpe du finner ut av det, ikke noe gøy med slurvel...[;)]

Back
Topp