Vi holder på med det nå
Pappaen tar lille om natta nå
Her har lille alltid sovnet til pupp så i første omgang så øvde vi på å kutte ut det når han sov dag lurene sine. Ble litt gråt men nå sovner han i løpet av 1 min til 5 min
Første natta så våkna han 3 ganger som vanlig som når han fikk pupp, pappaen lot han sutre/gråte litt for å være sikker på at han faktisk ikke sovna igjen (var ikke hylgråt men gråt). Gikk inn til han (sover på eget rom) tok han opp, trøstet han, ga han tilbud om vann og la han ned igjen. Ble jo hylgrin da han var vane med å få pupp da :/ lot han ligge litt for å se om han roet seg, det gjorde han ikke så han tok han opp igjen for trøst å kos.. sann fortsatte det til han sovna på pappaen eller i senga si. Pappaen gikk ikke ut av rommet. Mange velger også "skrikekur",(la barnet gråte uten å ta det opp til det sovner av seg selv) men vi visste at vi ikke kom til å klare å gjennomføre det så da valgte vi å prøve det sann som dette.
Andre nattaen sov han hele natta gjennom!! Eller han våkna 3 ganger, men sovna selv i løpet av max 5 min! Helt fantastisk! Det har aaaldri skjedd!
Tredje natta (natt til i dag) våkna han 2 ganger, men det tok kortere tid å roe han og få han til å sove enn første nattan. Håper at dette kommer til å fungere og at han sover natta gjennom etter noen dager! Her har lille hatt mye magevondt så vi ville kutte natt amming sann at magen hans får hvile om natten (tips fra HS) Han er 8 1/2 måned nå og spiser 3 gode måltider om dagen.